CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. január 29., csütörtök

Néhány új és néhány régi

Sikerült néhány elfogadható képet készítenem legújabb és néhány régi varrományomról. Most már egészen biztos vagyok benne, hogy utána kell járnom a legalapvetőbb fotózással kapcsolatos szabályoknak, mert esztétikus képet készíteni számomra több mint bonyolult.

I successfully prepared some photos about my works. It's hard time to learn more about the rules of taking good photos.

Végre mindenki gyógyul a családban, (kivéve persze, aki nem volt beteg), így több időm jutott varrogatni is. Egy kosár készült el Pink Penguin ötlete alapján:

At last the ill members of my family are better now, that's why I had some more time to sew. I finished a basket, after the idea of Pink Pengiun. Thank you for it so much!



A pontosságon (a négyzetek illesztésénél) még dolgoznom kell, a következő remélem szebb lesz.:)

A másik új darab egy varrós táska, még a fülei és a ferdepánt tűzése van hátra . A füleket barna gombokkal fogom rögzíteni.

The second piece is a sewing bag, the handles with bottons and the bias tape need to be finished.


A korábbi "varrótáskám" (egy kicsit már megviselt) tavaly készült. Nagyon szeretem.

My good old sewing bag, I love it so much.


Végül egy kis helyzetjelentés Kaposvár - Töröcskéről:
Ma Marci legnagyobb örömére hosszú órák óta esik a hó! Íme az udvarunk:

At last some pictures about our winter garden. It has been snowing for anout 26 hours now!


...és a körtefánk...
...and our very old pear tree...

Marci biztos benne, hogy hamarosan újra jön a Mikulás és a Jézuska. Ezen nem csodálkozhatunk, hiszen gondos szülőkként nem egyszer mondtuk neki decemberben, hogy akkor jön a M. és a J., amikor esik a hó...
Most próbálom valahogy helyreigazítani a dolgot. :)

Most pedig készülök a délutáni hóemberépítésre...
Hasonló jó szórakozást mindenkinek!

Ágó

Ui.: Ha már tél, akkor hadd mutassak be Rénieink küzül egyet:

As it's winter again, let me show you one of our Reindeers from December:



2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Hohóó (ha már rénszarvas hangulat van:)) Ezt a tutorialt én is tegnap nyomtattam ki, épp most készülök hozzá anyagot festeni. Tettél bele valami merevítést vagy szépen megáll magától is?

Az új varróstáskád meg... Mit mondjak, sárgulok rendesen. Nagyon tetszik a színvilága, de attól tartok, nekem valahogy nem állna rá a kezem (vagy a szemem) készítés közben. Jó ilyeneket látni:))

Ágó írta...

Köszönöm a kedves dicséretet, nagyon jól esett, különösen mert én még elég kezdő vagyok ebben a táska- kosár varrósdiban. :)
Tettem bele táskamerevítőt, szerintem így szebben áll, én az egy réteg flízt (vagy vatelint?) túl puhának találtam. Korábban varrtam már hasonló -csak kör alapú- tartót dupla réteg béléssel merevítő nélkül, szerintem úgy is elég jó.

Jó munkát a kosárhoz és minden máshoz! Kíváncsian várom az eredményt, különösen a festett anyagokat! Én is tervezem, h kipróbálom a saját kezű festést.:)