CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. február 8., vasárnap

Finomnságok / Cupcakes

Ezek a muffin tűpárnák gyakorlásom következő állomása. Annyira megszerettem a készítésüket, hogy legszívesebben egész nap velük foglalkoznék. Eddig öt db készült el teljesen, a többiek pedig az összevarrásra, összeállításra várnak.

These cupcake pincushions are the next step of my sewing project. I'm ready with five of them, the next five are waiting for some finishing touches.



A cukormázukon lévő kis virág és szívecskék szép kivágásával azonban gondban vagyok, mert nehéz pontosakat és szépeket kézzel készíteni. Lehet, hogy van erre vmi masina, vmiféle kivágó, vagy mintalyukasztó, ami az elkészítésüket megkönnyíti? Ha vki tud ötletet adni ez ügyben, az kérem tegye meg, nagyon örülnék neki!

Megérkezett a stoppolótalp a gépemhez (Varróvilág webáruház- ajánlom mindenkinek, telefonos egyeztetés, hozzáértés, készséges kiszolgálás, stb), már alig vártam, h kipróbáljam!
Azt hiszem a jövőben, sok "kukacolás" és egyéb gyönyörűség készül majd vele.

I got my foot for my sewing machine, a special foot for free motion stiching. I tried it today, it's fun, but not as easy as I thought it before.

6 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Csudajók lettek! Egészen megéhezttem rájuk. Vagy az eredeti verzióra?:))

Ágó írta...

Köszönöm! Láttam a gyönyörű táskáidat. Nagyon ügyes vagy! Én is arra gondoltam, h mágnessel lehetne zárni a pánt alatt, h ne lehessen könnyen belenyúlni. :)
Ági

Rongyi írta...

Szia Ágó!
Tényleg jól visszaadják a fényképek, hogy milyenek a muffinok valójában. Igazán büszke vagyok Rád :)!
Rongyó

Ágó írta...

Köszi Rongyó, nagyon kedves vagy!
Ágó

PatchworkPottery írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
PatchworkPottery írta...

Thank you Ágota,

I like your teacup pouches and cupcake pincushions and I am happy that I can be an inspiration for you.

Big Hugs, Laurraine