CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. február 20., péntek

Pöttyös táska és PIF másképp

Elkészültem a táskával, aminek az anyagát már hetek óta nézegettem, de hozzányúlni nem volt bátorságom. Mindössze fél métert rendeltem belőlem, néhány más gyönyörűséggel együtt a Cottonpatch- től, így féltem, ha elrontom, nem lesz miből kijavítani. Szerdán, míg Petrus aludt, kiszabtam, steppeltem a bélését, tegnap pedig összeállítottam és megvarrtam. Egészen jól sikerült. Nagyon örülök neki, most már bátrabban kezdek neki a következőnek. Az anyaga egyébként, kedvenc tervezőm, Amy Butler Lotus kollekciójának egyike.


Gyönyörű mintákat, anyagokat tervez, ajánlom mindenkinek, aki még nem ismeri. Nos, akkor néhány kép a táskáról:




A méretei: kb 40 cm magas, fent 40 cm , lent 30 széles. Téglalap alapú és felfelé szélesedő trapéz alakú. Bélése steppelt molinó, a bélés és a vászon közé táskamerevítőt tettem. Nagy 4 részes belső zsebe van (2 tolltartó, 2 nagy tartó).
A kulcsok tárolására kulcstartó karabínert tettem a belső zseb fölé. Két vállpántja 65- 65 cm hosszú, nem állítható. Fém cippzárral záródik.


Most pedig JÁTSSZUNK!

Dóri oldalán csatlakoztam blogéletem első PIF játékához, melynek szabálya szerint, most én is meghirdetem a magam PIF- jét, de nem a rendhagyó módon.

Ha kedved van bekapcsolódni a játékba, kérlek próbálj válaszolni az alábbi kérdésekre.
Küldd el válaszaidat megjegyzésként nekem, és ha Te leszel az első három HELYES VÁLASZOKAT adó egyike, néhány héten belül egy kedves, általam készített ajándékkal foglak meglepni. Tudom, ez nem az igazi PayIt Fowrard, de nem szeretnék kötelezettséget róni senkire, csak ajándékozni. A játék továbbadaása vagy nem adása opcionális, a leendő nyertesekre bízom:).

A kérdések:

1. Honnan ered a "Quilting", vélhetően mi volt a módszer eredeti célja?

2.Mely országgal hozható kapcsolatba a Trapunto quilting?

3. Sorolj fel 5 blogtársat, akik a quilting bármely formáját alkalmazzák alkotásaikban!

Jó fejtörést és kutatást, várom válaszaitokat!

Ági

2 megjegyzés:

Lonci írta...

Nagyon vidám az anyagod. Sohasem gondoltam volna, hogy nagy pettyes anyagból ilyen jól néz ki egy táska

Dóri írta...

Légyszi írj egy e-mailt, mert én nem tudom a címed. Az ajándékod részleteivel kapcsolatban lenne tárgyalni valónk. :) A profilomban megtalálod a címet. Köszi. :)