CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. február 24., kedd

A pöttyös táska kistestvére / The sister of the polkadot bag

A pöttyös zöld táskának született egy kistestvére is, a pöttyös és fa vagy káposzta mintás piperetáska. Az anyaga szintén Amy Butler, bélése steppelt, belül kis zsebbel.
Mivel a család fele ismét influenzás, azt az egy órát, amit ma varrással tölthettem, Mizus mamának köszönhetjük, aki jött, főzött, dajkált, gyógyított...:))). Milyen jó, hogy van Mizusunk:)!Mizus=az anyukám.

The green polkadot bag got a little sister, the little polkadot and tree / cabbage patterned toiletry bag. Its fabric is Amy Butler again.
As our chilrden have flu again ( we had a week rest after the last one), my mum (Marci and Petra call her Mizus) came to us and helped so much today. She cooked, played with Marci and Petra and also gave me an hour to be in my sewing room to relax and sew something. The result of that hour is the sister of the polkadot bag. Thank for Mizus, she helps so much!





A két kis influenzás zongorista...
The two little pianists have flu again...


Ágó

5 megjegyzés:

ccsigaház írta...

erről az jutott eszembe, hogy Andi pici korában bekente köhögés elleni kenőccsel a zongoránkat, hogy ne köhögjön :-)) végre lehet megjegyzést küldeni Neked! Már többször hiába próbálkoztam...

Ágó írta...

Örülök, h írtál, gyakran benézek hozzád! Hát igen, a gyerekek találékonyságáról és fantáziájáról oldalakat tudnék írni én is:). Remélem Ti is gyógyultok már!

Ágó írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
mammka írta...

Milyen tüneményesek a gyerekeid!
Köszönöm,hogy állandó olvasónak bejelölted magad nálam,így én is rádtaláltam!:)

Ágó írta...

Köszönöm! Nagyon kedves Tőled, hogy benézel hozzám. Már régóta olvasom a blogod, csak a jelöléssel maradtam el:).
Ági