CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. március 30., hétfő

Márciusi egyveleg / egyenleg // March collection

Ez a kupac a márciusban készült munkáim gyűjteménye. Részben kérésre részben csak úgy készült. Mostanra már mindegyik elhagyott engem... Pedig néhányat szívesen megtartottam volna. Majd mutatok képeket a kedvenceimről. Mivel ebben a hónapban több volt az influenza, mint a szabadidő, a lenti gyűjtemény nem készülhetett volna el, Mizus mama unokavigyázós ás Árpi édesapa varrós- közreműködős segítsége nélkül :)

These bags and baskets are my March collection. They were sewn partly for order and some of them just for fun. Now they all have gone away to their new owners. In March we have more flu than freetime, I am very grateful for the help of my mum and husband to give me the time and the opportunity to sew all these things. :)



Ági




8 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Aztakutyamacskarúgjameg, ez aztán mennyiség:)) Vásározni készülsz?:)

Edige írta...

Nagyon szeretem ezeket az anyagokat, amikkel dolgozol. A mennyiség pedig tényleg óriási!

Dviki írta...

Örülök, hogy idetaláltam, mert nagyon jó,szépséges,ötletes dolgokat készítesz!
Ráadásul "hazai" látogató vagyok,mert Kaposváron lakom én is.;)
Remélem nemsokára valami a "kezeim közé kerül" a munkáidból! ;)))

ccsigaház írta...

hűha, ennyi mindent én tíz év alatt készítek el...

Ágó írta...

Kicsikató!
Nem vásározok, igazából még ilyesmire sosem gondoltam, egy ismerősöm rendelt sok mindent, neki készültek a dolgok, ő viszont vásározik.

Edige!
Örülök, h tetszenek az anyagok, én azért szeretem őket, mert számomra optimizmust sugároznak és vidámak.

Viki!
Már én is többször benéztem hozzád! Nagyon szépek a munkáid. És h te is kaposvári vagy ,az külön jó! A Meskán vagy a blogon mutatom majd, h mik készülnek, ha vmi megtetszik, csak jelezd:).

Ccsigaház!
Nagyon sok segítséget kaptam az anyukámtól (vigyázott a kicsikre) és a férjemtől (segített szabni). Egyébként ezt a tetemes mennyiséget családi összefogás nélkül nem tudtam volna megvarrni.

Dviki írta...

Figyelni fogok!! ;)

Bodza írta...

Nagyon szépek a munkáid, mindig leesik az állam, amikor ide látogatok!

Ágó írta...

Köszönöm! Nagyon jól esik tőled! A Te blogod volt az első néhány egyike, amit rendszeresen olvastam és olvasok azóta is!!
Ági