CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. március 10., kedd

Piros- fehér tároló


Míg ma Pertus aludt, ez a tároló készült.

CCsigaház adta tovább nekem a köv. asszociációs "játékot". Tehát a köv. szavakról a mellettük állók jutottak eszembe:
szél- tenger
föld- barna
hullám- kékség
kaktusz- Marci
víz- szomjas
aranyhal- nem szeretem
szikra- motor
ébredés- a legjobb dolog a világon
illat- virág
buborék- múlandóság. B 53v r zb ughhrnnd- Pertának ezek a betűk jutottak a kezébe. Azt hiszem utálja a számítógépet.

Én mindenkinek továbbadom, aki kedvet érez magában hozzá. A szavakon nem változtatnék. :)

Ági

4 megjegyzés:

Rongyi írta...

Szia Ágó!
Én is beszállok a játékba:
szél- fázom
föld - krumpliszedés :)
hullám - Pécs
kaktusz - szivacsos
víz - édes
aranyhal - Tom&Jerry
szikra - flex
ébredés - felkelés, amit nem szeretek
illat - parfüm
buborék - 30y koncert...
Rongyó

Mamis írta...

Nagyon jó lett a tárolód.A színei nagyon tetszenek.

Ágó írta...

Rongyó! Ez az ötlet tetszik. Jó, h bekapcsolódtál. Na, ja a krumpliszedés nekem is eszembe juthatott volna. Ha már játék, a PIF játékom nem érdekel? Pár bejegyzéssel ezelőttről. Kaphatsz ajándékot is. Meg különben is protekciós vagy, hibázhatsz a válaszban:)... Ágó

Ágó írta...

Mamis!
Köszönöm! Én is nagyon megszerettem, most ezek a kedvenc színeim. Már a konyhám függönyéről, párnákról és terítőkről álmodozom...
Ági