CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. április 14., kedd

Húsvéti varrományok...

Ez a két vidám kis táska két kislánynak készült. Három különböző színű, de azonos mintájú anyagot használtam a varrásnál. A bélésüket kukacoltam, illetve "szabad gépi virágokkal" tűztem. Gombbal záródnak, méretük kb. 25x 35 cm. A belsejükbe filc téglalapot varrtam a tulajdonosok neveivel. Remélem szívesen használják majd őket :).





... és a kis rózsaszín nyuszika kölcsönfülekkel az én kicsi Petrám (nem elég éles, de így is gyönyörő :) Akiről kiderült a hét végén, hogy meglepő ügyességgel rúgja és követi a gumilabdát, aki már azt is mondja, hogy mama és papa, amikor meglátja a szüleimet, saját magát PE - nek nevezi, engem Náná- nak, az édeesapját pedig Pá- nak. A kis nyuszika a nagy vendégeskedésben, sürgés- forgásban úgy elfáradt, hogy tegnap estére belázasodot és folyik az orra. Talán megfázott, vagy vmi baci... Úgyhogy, gyógyulunk és pihenünk... :).


Ági és Petrus baba

6 megjegyzés:

Edige írta...

Nagyon jó ötlet ez a névre szóló kistáska!
A nyuszilánykának pedig jobbulást! Képzeld, az én kislányom is pici korában Naná-nak hívott... Azóta sajnos már nem mondja, pedig nekem nagyon tetszett.

kiseri írta...

Én is nana vagyok, de az én fiam már hároméves... néha már nyanya is vagyok.
Édes kisnyulad van!
Honnan szedsz ilyen szupi anyagokat? nagyon jók a tatyók!

Ágó írta...

Köszönöm!
Marci (3,5) néha engem is hív nyanyának, vagyis inkább nyányának, egyébként édesanyának :)
Az anyagokkal kapcsolatban támadt egy jó ötletem :), egyébként Kaposváron vettem őket, mármint ezeket a virágosakat, amúgy vagy itt veszek, vagy az ikeában,vagy rendelem (cottonpatch UK, buttinette, Quiltershome USA...)

KicsiKató írta...

Nagyon édesek lettek a kistáskák a virágos tűzéssel!!!

Mamis írta...

Nagyon jók lettek a táskák, a csöppség pedig nagyon aranyos!

Ágó írta...

Köszönöm!
Ágó