CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. április 1., szerda

Kedvencek és menyasszonyi ruhás játék / March favourites

A márciusi varrománykupac néhány darabját külön is megmutatom.
Some bags from the March collection.

Az egyik virágos táska Amy Butler anyaggal kombinálva.
The green flower bag with Amy Butler fabrics.


A másik virágos, azt hiszem nekem ez a színösszeállítás tetszik a legjobban.
The second flower bag, my favourite colour combination.


A kék táska piperével, azért szerettem őket varrni, mert olyan masszív, "megbízható" darabok.
The blue bag with tioletry.




És végül a piros- fehér kedvenc...
And the red and white favourite...



És végül, de annál nagyobb örömmel megmutatom, milyen volt az én menyasszonyi ruhám. Sajnos profi fotós nem készített képeket, ezért csak a családi fotókkal büszkélkedhetek. A ruhát én terveztem, a varrónőm varrta. Nagyon egyszerű, de nekem a legszebb volt és marad mindig :).



Ági

3 megjegyzés:

kiseri írta...

Ágó, ez a ruha gyönyörű! Az egyszerűek a legszebbek...
És a táskáid is nagyon szupik!

szarvasmici írta...

Igen, ez a ruha ragyog, és ettől gyönyörű. A csokor is nagyon tetszik, köszönöm, hogy bemutattad!

Névtelen írta...

Kedves Ágó!
Mondd, hol lehet Magyarországon hozzájutni Amy Buttler textiljeihez? Van bolt Budapesten, ahol árulják?
Annyira szeretnék varrni egy takarót azokkal a csodás virágokkal, ajándékba valakinek...
Köszönöm előre is, és gratulálok a blogodhoz!
Zsuzsi