CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. április 28., kedd

Rövid helyzetjelentés

Babatakaró: néhány napja már kész, ilyen lett:



Még nálunk várja, h a kis tulajdonos (Bence baba) birtokba vegye :))).

Marci: mandula és fülkürtgyulladás, vasárnap este a kórházi ügyeleten, 39,6 fokos láz, éjszaka alig kapott levegőt, antibiotikum, és még 3 féle gyógyszer, orrmandulakivét javasolt...

Petrus: köhögés, kötőhártya gyulladás, piros torok...

Ágó: torokgyulladás...

Édesapa: egészséges

Hogy vmi kellemesről is beszámoljak, a pénteken és szombaton foltvarró napokon voltam itt Kaposváron. Örülök, h részt vettem, tanultam néhány új fogást és megismerkedtem néhány kedves foltvarróval:). Három dolgot készítettem, táskát, egy asztali futót és egy steppelt képet. Még néhány simítás mindegyiken hátra van, de a táska már megmutatható állapotban van. Íme:




Ja, és ez végre az enyém lesz!!! Nem adom senkinek:)))

10 megjegyzés:

ccsigaház írta...

gyönyörű a takaró, a táska, betegeknek pedig gyógyulást kívánok!

kiseri írta...

Jobbulást nektek!!! Gyógyítós puszit küldök az éteren...
És a táska gyönyörűűűű!!!

Edige írta...

Csodaszép ez a táska! A babatakaró is klassz lett, de engem a táskák menthetetlenül vonzanak...
Jobbulást Nektek!

katafolt írta...

Nagyon édes lett a takaród,valaha régen én is varrtam hasonló elrendezésben,szeretem az ilyent.
A táskád is klassz !
Gyógyuljatok meg hamar !
Nem is tudtam,hogy kaposvári vagy,februárban jártam ott,nagyon szerettem,a Tótágasból alig bírtam kijönni :-).Ősszel megyek megint.

Dviki írta...

A babatakaró hihetetlenül klassz lett!!!A táska is nagyon-nagyon! ;)
Nektek jobbulást (és magunknak is kívánom ;), mert hasonló cipőben járunk)!

Ágó írta...

Köszönjük a jókívánságokat! Marcim ma már nem volt lázas, úgy örülök, mert olyan borzasztóan megviseli a magas láz...

Viki! mi is jobbulást kívánunk nektek!

Erika!
Köszönjük! Nagyon aranyos vagy, sokszor eszembe jutsz, hogy Te biztosan tudsz vmi titkot, amit én nem, mert nekem ilyenkor a két csemetémmel olyan nehéz + magammal...
...és borzasztóan szégyellem, de a csomag, ami remélem most már hamarosan indul hozzátok, itt áll készen, olyan ügyetlen voltam, h még mindig nem adtam fel...

Edige!
Én is oda vagyok a táskákért, sokat gyönyörködöm nálad!

Katafolt!
De jó! A Tótágas egy nagyon jó hely!
Én is mindig tovább maradnék, mint lehet... Hogy találtál rá? Vannak itt ismerőseid v. rokonaid?

AudreyN írta...

Nagyon szép a takaró és a táska is gyönyörű, élőben is!!!
Nagyon örülök a hétvégi találkozásnak, amit bízok benne, hogy követ még sok vidám együtt varrogatás :-).
Szombat óta nagyon sokat gondolok Rátok és nagyon várom a közös programokat.
Jobbulást kívánok a gyerekeknek és Neked is.
Audreyn

katafolt írta...

Ágó,tanulmányi kiránduláson voltunk.Előtte itthon rákerestem a neten,az ottani házigazdánk,Cs.Angéla szépen elkalauzolt :-)A múzeumtól tényleg csak pár lépés.

Mamis írta...

Jobbulást mindenkinek!A helyedben én sem adnám a táskát!

Ágó írta...

Audreyn!
Köszönöm, nagyon aranyos vagy! Én is nagyon örülök, hogy megismerkedtünk és hasonlóképpen várom, h közösen ügyködjünk. Erikával már egyeztetjük, h mikor lesz Kaposváron. Küldesz nekem egy email címet? Akkor a többit már oda írnám, mert itt tól hosszú lenne... ötletek,stb.

Kata! Legközelebb hogy jössz? Csoporttal v. családdal? Arra gondoltam, ha lenne kedved, szívesen látnánk a foltvarrós, alkalmi csoportosulásunkban egy kis varrogatásra, ötletcserére, azt hiszem van mit ellesni tőled:).


Mamis! Köszi, gyógyulgatunk, a táska jól funkcionál, már be is járattam:).