CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. április 20., hétfő

Sikerült aláírást kreálnom. Köszönöm a segítségeteket Mammka és Dóri! A szám amit először bemásoltam nem a HTML kód volt, csak egy azonosító.

A húsvéti varrományaim közül szeretnék megmutatni valamit. Marcimnak készítettem egy "fiúhátizsákot". Ő nevezi így, amióta elkészült mindenhova ebbe "csomagol". Nagyon örült neki, én pedig még jobban örülök, hogy ilyen kedves és szereti amit varrtam.



Azt hiszem este folytatom, mert most megyünk ki... :)

54487-143-3E61B64DFC400D4A9EE0D98E819E3881

3 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Ági! Ha megvan a sablon, akkor a blogodban a beállítás/formázás menü alatt legalul bemásolhatod a bejegyzéssablonhoz és akkor minden új bejegyzésnél megjelenik az aláírásod!

Ágó írta...

Aha, így már világos. Tehát akkor nem kell minden bejegyzésnél újra másolni... Köszönöm!

mammka írta...

Á! Ezt én nem tudtam,köszi Ágó és KicsiKató!!!!
Örülök egyébként,hogy sikerült!!!!