CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. május 5., kedd

Döcögősen megy a gyógyulás...

ezért a varrás és a tervezgetés most csak gondolatban megy, de úgy aztán nagyon gyorsan, így lassan több a terv, mint amit meg tudnék valósítani a következő hónapban.



Hogy azért valamit mutassak is, előkerestem néhány képet táskákról és kosarakról. Még márciusban készültek, de itt nem mutattam eddig őket...








Igyekszem majd új dolgokat is mutatni. Addig is gondoljatok ránk, hogy a fül- orr gégészek, az antibiotikumok, a láz, a hallásvizsgálatra várakozás és a mérhetetlen aggódás közepette ne veszítsük el a béketűrésünket, a türelmünket és a reményt, h egyszer túl leszünk (Marcikám) az orrmandula okozta gyötrelmeken...

5 megjegyzés:

katafolt írta...

Mielőbbi gyógyulást és újabb varrományokat !

KicsiKató írta...

Kitartás!!

Ágó, azok az applikálások Eszter falvédőjén a legegyszerűbb fajtából valók:) Simán kivágtam az anyagot és gépi pelenkaöltéssel felvarrtam. Ha ilyen nincs a gépeden, lehet sűrű vagy ritka cikkcakkal is, akkor érdemes alávasalni vetexet, hogy ne húzza össze az anyagot. Aztán azzal is lehet játszani, hogy kétoldalas vetexet vasalsz a minta alá és aztán vágod ki és felvasalod az alapanyagra, hogy utána felvarrd, ez így könnyebben megy és tartást is ad az applikátumnak (most találtam ki ezt a szót:)))

És aztán úgy is lehet applikálni, hogy a körvonalaknál szélesebben vágod ki a mintát, kábé fél centivel és szépen visszaszeged a felvarrásnál, így nincsenek kilógó kis szöszök, illetve még egy tipp: a mintát rárajzolod az anyagra, aláteszel egy darab vetexet a ragasztós felével felfelé. A minta körvonalán kis rést hagyva körülvarrod, kivágod, a résen kifordítod és ezzel egy csapásra meg van oldva a szélek beszegése, illetve fel is vasalhatod az alaptextilre. Úgy is lehet, hogy nem hagysz rést a varrásnál, hanem a vetex közepét becsíped ollóval és azon a résen kifordítod, utána úgyis levarrod a minta körvonalát és nem fog látszódni a vetex vágása!

Ennyi mára KicsiKató okoskodásaiból:)))

Szép napot és mielőbbi teljes egészséget kívánok nektek!!

Ágó írta...

Köszönöm Kata!

Köszönöm Kicsikató!
Igen, a cikkcakköltéssel készítettem már applikációt, legjobban a kézzel beszegős tetszik, de még nem próbáltam, a kifordítós ötlet nagyon jól hangzik, csak varrhassak már végre vmit és akkor mindkettőt megpróbálom::::) Ági

Millie írta...

Csodaszépek ezek a táskák!
Az én kisfiam is állandó fülgyulladásban szenvedett, aztán kivették (az amúgy nem nagy orrmanduláját) és minden megváltozott!!! Gyakorlatilag semmi baja, fél éve megszakítás nélkül nyomja a bölcsit!

Ágó írta...

Köszönöm, Millie!
Ágó