CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. június 2., kedd

SOS TÁSKAMEREVÍTŐ


A következő hetekben, talán már varrhatok..., de fogyóban a táskamerevítőm!
Tud valaki lelőhelyet bárhol az országban, ahol világos színűt lehet kapni?
Ahonnan eddig beszereztem, ott hónapok óta nincs, ahol érdeklődtem, ott még eddig sosem volt...
Ha vki tud lelőhelyet és elárulja azt, nagyon megköszönöm!!! (A fenti kép illusztráció, nem saját munka.)


I'm looking for bag interface (I'm not sure if it is the correct name), a kind of material used in bags bertween the lining and the vlies to make the bag stronger/thicker. If you know any place to buy or order, please let me know the address or the email addreess.
Thank you.
Ági

10 megjegyzés:

leda írta...

Én a Reviczky udvarban szoktam venni. 1181 Reviczky Gyula u 9-11 H-Cs: 8-16, P:8-15 Tel:297-3748 Van fehér, fekete, krémszínű, a vastagságuk sem egyforma.

Jutus írta...

Én is a Reviczki udvarban vettem többfélét és a hölgy is nagyon kedves volt.És annyi minden van neki,csak kapkodtam a fejem hogy ez is kell az is kell,pedig busszal voltam vásárolni és nem volt egyszerű a szállítás,főleg hogy paplan bélést is vettem.:))

Ágó írta...

Nagyon köszönöm, holnap már hívom is őket!
Ági

Ágó írta...

Pénteken talán már lesz is kül. színű és méretű merevítőm!
Még egyszer nagyon köszönöm!!!
Ági

Princi írta...

Szia, most találtam ide! Tetszik a blogod, jövök még!

Ágó írta...

Princi!

Köszönöm, nagyon örülök!

Ági

Miss Scotty írta...

Szia!

Szerettem volna e-mailt írni neked, de nem találtam elérhetőséget az oldaladon.
A blogom nézettségszámláló oldalán találtam rád.
Csak el szeretném mondani, hogy csodálatos dolgokat csinálsz.
További szép napot!
Scotty

Ágó írta...

Miss Scotty!

Köszönöm, nagyon kedves vagy és nagyon örülök, h tetszenek a munkáim!
Nemrég találtam meg az oldalad, számomra olyan (mindössze néhány ilyen oldal van :))), mintha egy kicsit hazataláltam volna. Próbáltam is üzenetet küldeni neked, de még csak a regisztrációig jutottam...A címem?
kernagi@kapos-net.hu felteszem a blogra is.
Ági

bruercsi írta...

Kedves Ági! Látom már megoldódott a problémád a táska merevítő ügyében, de, ha gondolod én a blogomban összegyűjtöttem néhány lelőhelyemet (közte van a Reviczky udvar is!), esetleg nézd meg! (jobb oldalon, lelőhelyeim címszó alatt)
Most találtam rá a blogodra és csak lesek, olyan szépen varrsz!!!!
Na, megyek még nagyon sok néznivalóm van nálad... :)))

Ágó írta...

Köszönöm Bruercsi, megnézem a lelőhelygyűjteményed!
Ági