CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. június 10., szerda

Újra itt...

vagyok:). Marcim túl van az orrmandula műtéten, minden rendben vele és magát a beavatkozást is jól viselte.
Már két hónapja nem volt oviban, de azért az évzáró- ballagásra elmentünk és most már nagy középsős fiú az én kicsi Marci babám... Az óvónéniknek mézes csuprokat ajándékoztunk, friss akácmézzel a tanyánkról.



Elkészültem anyukám szülinapi nagy cipekedős táskájával is. A szabad gépi tűzés virágok hirtelen jött ötlet eredményeként kerültek rá, már csak akkor jutott eszembe, hogy rávarrjam őket, amikor összevarrtam a táska oldalait, így extra mutatvány volt a kész táska belsejében nyúlkálva szabad gépi tűzni...



A képek mérete és a minősége nem a legjobb, de most erre futotta az időből...

...és ismét Amy Butler amerikai tervező textiljével dolgozom, egy bambuszfüles táska készül, már szinte mindene megvan, csak a végső összevarrás van hátra.


Remélem hamar elkészülök vele, akkor mutatom.
Addig is jó varrást és egyéb alkotást mindenkinek! :)

3 megjegyzés:

Ducika Ducila írta...

Nagyon szép a gépi tűzésed! És az egész táska egy az egyben gyönyörű! Gratulálok hozzá!

Edige írta...

Csodaszép a táska, amit anyukádnak készítettél. Engem mégis az a félig kész valami izgat, amin most dolgozol. Ezeket az anyagokat én is imádom! Sajnos még nem volt szerencsém személyes ismeretségbe kerülni velük, de - remélem - ami késik, nem múlik...

Millie írta...

Fantasztikus lett ez a táska is! Annak, meg hogy jól sikerült a műtét, külön örülök!!!