CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. augusztus 26., szerda

Sorsolás




Végre elkészült a nyeremény! Egy kicsit késtem vele, ezért mindenki elnézését kérem, de kaptam egy sürgős megrendelést és azt előre kellett vennem a sorban, hogy elkészüljön időre.
Tehát a nyeremény, ami fent látható, nem másé lesz, mint a ...



12. számú játékosé.


Gratulálok AGICAA

Kérlek küldd el emailben a címed és a neved (a címem a régi blog jobb oldalán látható).

Köszönöm, hogy velem játszottatok!

Ági

6 megjegyzés:

Edige írta...

Gratulálok a nyertesnek, a nesszeszer nagyon szép lett!

Barbi írta...

Gratulálok Agicaa-nak, csodás nesszeszert nyert! :D Köszi a játékot! :D A tároló szuper!

agicaa írta...

Jajj, de nagyon borzasztóan örülök, ez meseszép!!
Jujj, írom is a mailt.:D
Dejóóóóó

AudreyN írta...

Gratulálok a nyertesnek a csodaszép ajándékhoz.
A játéktároló is szuper jó lett.

mammka írta...

Gratulálok a nyertesnek! Hiába: csak egyvalaki nyerhet,hjajj,de szépet kapott!:)
Nagyon tetszik a játéktároló!!!!!!

Ágó írta...

Én is gratulálok Ágicaanak! Remélem jó hasznát veszi majd a neszesszernek.
Örülök, h nektek is tetszik, én legszívesebben mindenkinek ajándékoznék vmit, csak hát előtte meg kellene többszöröznöm magam. Ki tudnám osztani a feladatokat, az biztos. Én meg csak gyerekeznék és varrnék...
Ági