CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. augusztus 7., péntek

A blognyáriszünetnek vége :)

Először is: a mi kis (vagy inkább nagy?) szülinaposunk, aki "tegnap" született, ma meg hirtelen arra eszmélek, h 4 éves:)! Boldog szülinapot Matteó!

Másodszor: Marika nagyon örülök, h mosolydíjat adtál nekem! A képet is ide rakom majd, csak Petra már kiabál, mert lejárt a délutáni alvásideje és egy perccel sem enged többet lógnom a neten....Vááááááá. (A fenti 3 sor utólag készült...) Szóval, de jó h ilyen kedveseket írtál a blogodban és hamarosan írok emilt is táska meg poncsó ügyben, remélem...) Mégegyszer nagyon köszi. Ja, és én is tovább adom... de csak holnap. :)))

Na igen, bár nyár van, ki sem látszom a tennivalóból. Pedig milyen szívesen tennék semmit legalább pár napig...
Utolsó bejegyzésem óta kevesebbet varrtam, vagyis kevesebb saját ötletet valósítottam meg, főleg rendelésre készítettem különböző dolgokat.

Elsőként ezt az aljat egy barárnőmnek. Fehér lenvászon, vízszintesen három részre osztott, ráncolt, az alján csipkével.


Az alj azért készült, mert szükség volt vmi fehérre a lenti kötényhez, amiből sokat varrtam (férfi henteskötényeket és női kötényeket) a vései kovácstalálkozóra (Somogy, Vése- Országos Kovácstalálkozó, minden év júliusában)...

...ahol daliás kovácslegények ütik a vasat...



Ez a szépség már férjurammal közös kreativitásunk eredménye, kivéve a ruhát, mert az egyedül készítettem :).


És végül méretét tekintve az elmúlt napok legnagyobb munkája, ez az ágytakaró és a két párna. Ez is rendelésre készült, bár nem az én stílusom, elégedett vagyok vele, mindene a helyén van. Remélem a megajándékozottak is örülnek majd neki :).




További szép napot mindenkinek!