CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. augusztus 15., szombat

Giveaway / Ajándéksorsolás a 60. olvasóm alkalmából


Ajándékozós kedvemben vagyok:) és az olvasóim száma is 60- ra nőtt, ennek okán szeretnék valakit meglepni egy általam készített kis piperetáskával. A képét még ma felteszem ide.


Aki a rendszeres olvasóim közül szívesen birtokolna egy ilyen kis holmit, az kérem hagyjon egy kommentet ennél a bejegyzésnél :))).
A megjegyzést hagyók közül vasárnap délután 17.00 órakor sorsoljuk ki ( Pertus, Marci és én) a szerencsés nyertest, akinek a jövő hét folyamán postázzuk az ajándékot.


I've already reached my 60th reader, That's why I decided to organise a giveaway.
The surprise is a small toiletry bag by me. (Photo later in this post.)
If you are interested in my game, the only step you should do is to leave a message here.

I' waiting for your comments until 5 pm 16th August. My children are going to help me to choose the winner. I'm going to post the surprise next week.


12 megjegyzés:

Bea írta...

Én is szeretnék nyerni, de az új blogod "beépített megjegyzéssablonjába" nem tudok üzenetet írni....
Innen is lehet???

jandis írta...

Köszönöm a lehetőséget, én is szeretnék játszani.:-)

Vike írta...

Én is csatlakoznék. :)
Szeretek nálad nézelődni!

Ena írta...

Szia! Én is szeretnék csatlakozni. Nagyo szép minden amit készítesz.

Ida13 írta...

Most nem tudom hová is kell írni. Ide megy, úgy tűnik!
Szeretnék nyerni, ki nem?
Sok sikert a munkáidhoz és blog-gondod megoldásához is!

Barbi írta...

Bár már vasárnap van, most találtam meg a játékod. Nem tudom, beleférek-e még a játékba, remélem. Nagyon szeretnék egy ágós szépséget! :D

agicaa írta...

Szia!
Én még most találtam ide, nem tudom beleférek e a játékba, de ha igen, akkor szívesen játszanék!:)
agicaa

helen írta...

Én is szívesen játszanék! köszi, hogy írtál a blogomra, és most már tudom, hova lettél :))

Marvika írta...

Szia!

Köszönöm az infót, a blogodról! Én is szeretnék játszani, remélem nekem hozza a postás a meglepit!

AudreyN írta...

Szia,
De jó, hogy meghosszabbítottad a játékot, mert nem tudtam volna előbb jelentkezni. Nagyon örülnék egy általad készített ajándéknak.

Dorka írta...

Most fedeztelek fel! Csatlakoznék a játékhoz és a jövőben sokat foglak lesni!

Amanda írta...

Játékra jelentkezem! Nemrég találtam a blogodra, most visszafelé olvaslak. Széped dologokat készítesz, gratulálok.