CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. augusztus 19., szerda

Sorsolás



Tegnap du tehát lejárt a jelenkezési határidő a játékra, melynek a szerencsés nyertese egy Ágóvarrós piperetáskát fog kapni.

Eredetileg úgy terveztem, h három pipere közül választhat a nyertes, de mivel nem szándékosan megtévesztettelek benneteket egy illusztrációként feltett táskarészlettel, (melyet már egy kedves rendszeres olvasóm birtokol) és többen azt hittétek, h az a nyeremény egy részlete, ezért most készítek egy olyan piperét. :)

Nos, akkor először lássuk a játékosok listáját:

1. Edige
2. Hajnal
3. Ccsigaház
4. Rozandi
5. Bea
6. Jandis
7. Vike
8. Ena
9. Ida13
10.Körmi
11.Barbi
12.Agicaa
13.Helen
14.Marvika
15.Jandó
16.AudreyN
17.Dorka
18.Amanda
19.Sofie
20.Lomaquilt
21.Hauser Mária
22.F. Gina
23.Mamis
24.Mammka
25.Esther
26.Ildina
27.Csipkebogyó
28.Ibcsy
29.Kinga
30.Martimez
31.Zsuzsi
32.Zazálea
33.Katica
34.Millie
35.Kiserí
36.KicsiKató
37.DucikaDucila
38.Lidércke
39.Agica
40.DViki
41.Annus
42.Dóri
43.Mária
44.Cicvarek
45.Mici

A sorsolást már lebonyolítottam, a nyertest azonban még nem árulom el, mert szeretném előbb a nyereményt megmutatni. Erre holnap délelőtt fog sor kerülni. Addig még izgulhattok, h ki a szerencsés :))).


Tehát a fenti képből láthatjátok, h megvan az eredmény, csak kiradíroztam.


...ami még hátra van, az egy kis számvetés, a blogolással kapcsolatban.

Azért kezdtem írni, h mintegy haladási naplóban megörökítsem azt a tanulási folyamatot, amelyet szeretnék végigjárni a varrás, foltvarrás területén. Mivel önállóan tanulok és gyakorlok mindent, szükségem van arra, h időnként visszanézzek, számot vessek, értékeljek.
Nagy örömömre sokan nézegetitek a munkáimat és amire eredetileg nem gondoltam, de most nagy örömmel tölt el, sok pozitív visszajelzést és bíztatást kapok tőletek. (Igazából szívesen vennék kritikákat is, mert abból tanul az ember lánya...:))Arról nem is beszélve, h egy csokorba gyűjtve olvashatok, gyönyörködhetek azok munkáiban, akik hozzám hasonlóan a varrás "megszállottaivá" váltak (term. jó értelemben).
Tehát nagyon köszönöm nektek, h itt vagytok!
Köszönöm, h velem játszottatok!

Ági

6 megjegyzés:

rozandi írta...

Nem semmi, ahogy fokozod a feszültséget! izgatottan várjuk az ajándékot és a nyertes nevét is!

Bea írta...

Nahát...így felcsigázni a társaságot...:)))

Barbi írta...

Én köszönöm, hogy játszhattam! Nagyon izgalmas, ahogy húzod, mint a rétest! :D

Edige írta...

Ez így nem fair... :-)))

Ida13 írta...

Kritikákat vársz? Én szívesen illetnélek, de amiket látok nekem mind jó, szép. Jó ízléssel válogatod a színeket, fazonokat. Nem hiába vagyok rendszeres olvasód!

agicaa írta...

Na de eddig húzni, már nagyon izgulunk ám.:D