CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. szeptember 21., hétfő

Egy kis sziklakert és egy kis varrás



Az elmúlt hetekben hiába próbáltam bejegyzést írni, valami mindig megakadályozott benne... A varormányaimat sem fotóztam, így most igyekszem mindent pótolni.

A legutóbb elkészült munkám Marcim takarója, melyet 12x12 cm- es négyzetekből állítottam össze. Bélése vékony vlies, hátlapja világoskék gyerekmintás anyag. A három réteget a négyzetek átlói mentén steppeltem össze.



Párnahuzat is készül hozzá, de azt majd csak a köv. bejegyzésben mutatom.

Két hete a hétvége egy részét az egyik sziklakertünk "felújításával" töltöttük. Bár varrni itt nem kellet, megmutatom, mert az eddigi próbálkozásokhoz képest nagyon jól sikerült.





Szép napot mindenkinek!

Ági

4 megjegyzés:

kataanya írta...

Nagyon szép!

Abile írta...

A takaró gyönyörű lett! A sziklakert olyan jó kis nyugalmat sugároz... valóban minden a helyén van! :o)

ccsigaház írta...

mindkettő csodaklassz!

Ducika Ducila írta...

Most sem kellett csalódnom! Bocsánat, hogy már vagy egy hónapja nem írtam meg a privát levelet, de... pályázatolok, vállalkozok, futok és szaladok. Nem mentség, mert csal egy fél óra és tiszta fej kellene, hogy a gondolatsort, ami megfogant a picike kis fejemben leírjam... nincs mentség, tudom, de előbb, vagy utóbb eljut hozzád az ötlet. Háááátha...