CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. szeptember 25., péntek

Furulyatok és egy készülő táska



Ma délután furulyatartót készítettem egy kedves megrendelőmnek. Ez volt az első és nagyon elégedett vagyok vele, olyan kis kedves lett. Három rétegből - pamut bélés, vlies és külső anyag (kord)- áll, melyeket szabad gépi tűzéssel steppeltem össze.
Azt hiszem megpróbálkozom néhány mobiltokkal, amelyek hasonlóan néznek majd ki.



A következő kép pedig az éppen készülő táska egy részlete, melyre virágszirmoknak tervezett pillangószárnyakat applikáltam. Még bélést, fület és cipzárt kap... de vajon mikor???? Holnap párna és terítővarrás + ajándék kistáska vár rám.



Sok varrást és időt a varráshoz mindenkinek (aki varr)! Szép hétvégét!
Ági

3 megjegyzés:

Miss Scotty írta...

Nagyon szép ;) Imádom a pillangókat :)

Szép hétvégét!

Scotty

KicsiKató írta...

A furulyatokkal is minden rendben, no de a lepke... csúúúúúcs:)

Barbi írta...

De szép kis tok! Az én furulyámnak is kellene egy, mire visszamegyek tanítani! :D