CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. szeptember 22., kedd

Őszi táska és kispárna



Elkészült Marcim kispárnahuzata. Bár inkább díszpárnának szántam, annyira örült neki, hogy rajta aludt az éjszaka. Hiába azonban a kedves párna és a jó alvás, a reggelt megint sírással kezdtük (pontosabban Marci sírt), mert mostanában nem akar oviba menni. Itthon akar egyedül (!) játszani. Pedig barátkozó, nagyon önálló kis ember, kiscsoportos korában soha nem sírt, amikor oviba mentünk, most pedig, a mai már a harmadik alkalom volt. Annyira sajnálom, h legszívesebben nem vinném sehova...



Tegnap délutáni alvás alatt készült el ez az őszi táska. Elég nagy, A4-es méret kényelmesen belefér. Két belső zsebe van, mágnessel záródik. Ha megtetszett, részleteket a Meskán olvashatsz, láthatsz róla.





Ági

9 megjegyzés:

Miss Scotty írta...

Nagyon tetszik a táska. A takaró a kispárnával szintén.
Már nagyon vártam, hogy mi lesz a legújabb munkád ;)

Üdv. Scotty

Ágó írta...

Scotty! Köszönöm! Próbálok (már korábban is, többször) Neked kommentet írni, regisztráltam is, de sehogy sem sikerül. Nem adom fel...:) Ági

Abile írta...

Nagyon szép lett a táska... különösen a tűzése tetszik! A párna is aranyos... nem vihetné magával az oviba?? Vigasztalásként??

Millie írta...

Ezek is fantasztikusan szépek lettek!
Az én Dani kisfiam is már egy éve bölcsis, ahol az egyik legkiegyensúlyozottabb gyerek, de mostanában ő sem akar bölcsibe, menni, hanem itthon akar maradni anyával... Én ezt a nyár utóhatásának tudom be, még nem állt vissza a régi rend. Ráadásul a beszoktatós gyerekek nagyon sírnak, biztos megviseli az is a lelkét..

Edige írta...

A táska fantasztikus! A kispárna pedig nem véletlenül aratott akkora sikert.

Miss Scotty írta...

Nem tudom, hogy mi lehet az oka. Esetleg megkérdezem a gépházat, hátha tudnak valami okosat mondani.

Puszi
Scotty

Ágó írta...

Igen Millie, én is ezekre a dolgokra tudok csak gondolni, a dadus mondta is, h ez több gyerkőcnél így van ősszel. Remélem lassan nálunk is visszaáll a "megszokott" rend.

Köszönöm Millie és Edige!

Scotty, neked is köszi, próbálok majd írni.:)

Ági

Miss Scotty írta...

A blog.hu-nál volt a hiba. Elnézést kértek és kijavították. Szóval, lehet küldeni a kommenteket! :)

Üdv. Scotty

Ágó írta...

Jaj, de jó! Akkor megint megpróbálom, tegnap is kísérleteztem, de végül feladtam. :)