CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. október 20., kedd

Karácsonyi lógók




A karácsonyra szánt varrományok sorát ezekkel a díszekkel kezdem, mert a filc, amit nemrég szereztem be, nem hagyott nyugodni, míg bele nem vágtam...
Első próbálkozásként ezek a kis díszek készültek, három színben, kizárólag kézi öltésekkel. A magasságuk 8 cm, legszélesebb részükön 6 cm- esek. Fagyöngyökkel díszítettem őket.




A következő már egy nagyobb, 12 cm magas karácsonyfa...



...végül egy gombokkal és gyöngyökkel díszített 12 cm magas fa. Ezt a fát cikk-cakk öltéssel varrtam össze, sajnos a gépem nem tud megfelelő szegőöltést, ez a cikk- cakk pedig nem tetszik...



...a kísérletezést folytatom, ha születik valami említésre méltó, majd mutatom.

Ági

12 megjegyzés:

Abile írta...

Nekem legjobban a kisfenyőfák tetszenek... :o) Olyan jól eltaláltad a bogyómennyiséget és a formát is! Nagyon aranyosak!

ccsigaház írta...

nagyon szépek!

Ágó írta...

Köszönöm! Ági

Mici írta...

Nagyon jó az ötlet, és nagyon tetszenek a kis fácskák. Szépek!

Csigi írta...

De édesek a fácskák! Nekem nagyon tetszenek. Nem túlerőltetettek, olyan szolídan szépek :)

Ildina írta...

Nagyon tetszenek a fácskáid! :)

mammka írta...

Nagyon-nagyon tetszenek!!!!!Hát,igazad van:ez a cikk-cakk...Nem bontod ki?Sokkal szebb a te kézzel varrt pelenkaöltésed.

Miss Scotty írta...

Nagyon szépek!!!
Én is nagyon szeretem a pelenkaöltést, mint az a kitűzőimnél is látszik ;)

Üdv. Scotty

Compot írta...

Nekem azok a legszebbek, amiket kézzel varrtál össze. Olyan - igényes, szép kézimunka. Nagyon guszták.

Anita írta...

Egyszerűségében a legszebb!

Ágó írta...

Köszönöm szépen!

csongi írta...

Szia! Érdelődni szeretnék, hogy a 3-as kis fenyőfák közül a barna szín helyett lehetne vöröset kérni? Nekem az menne a többi karácsonyfa díszemhez. Előre is köszönöm válaszod.