CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. október 13., kedd

Pillangós lila





Elkészült a pillangós lila táska, ami már legalább egy hete várta, hogy befejezzem. Azt hiszem a legnagyobb örömmel az tölt el, ha olyan táskát, vagy más dolgot készíthetek, ami a munka első lépésétől kezdve a saját útját járja, azaz kizárólag a saját elképzeléseim, ötleteim valósulnak meg benne.



Ha valaki más ötlete alapján dolgozom, sokkal nehezebben megy a varrás, hiszen állandóan jelen van a megfelelni akarás. Ha pedig mindezek megkoronázásaként nem sikerül eltalálnom a kívánt végeredményt, az egy időre megbénítja a kreativitásom... Szerencsére azért kiheverhető a dolog. És azt is megfogadom, már sokadszor, hogy rendelésre kizárólag barátnak, ajándékba...

...no, de most inkább ennek a kedves lilának örvendezek :).

Ági

13 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Örvendezhetsz is, nagyon szép lett!! Csak a fülét nem értem... Szimpla pántos? És az elejéhez van varrva? Ezekkel mindig gondban vagyok, ha csak egy egyik oldalnál van rögzítve, nem zavaró, amikor kinyitják a táskát? Nem tudom, érted-e, mire gondolok.

Ili írta...

nagyon szép lett.
Gratulálok, még sok ilyen szépséget alkoss!

Ágó írta...

Köszönöm Ili és KicsiKató!
KicsiKató! Két füle van, csak a hátsó lemaradt a képről :), azt a bizonyos egy oldalon rögzítést én még sosem próbáltam, nem is igazán tartom praktikusnak, az általad is leírtak miatt.
Ági

ccsigaház írta...

Gyönyörűszép!

KicsiKató írta...

Ó, már értem. Cseles:))

Lidércke írta...

Nagyon szép, finom táska lett. :)

Edige írta...

Csodaklassz lett! Máskor se fogd vissza magad.

bruercsi írta...

Elégedett lehetsz! Úgy szép, ahogy van! Tetszik, hogy van teste, tartása...és az elmaradhatatlan kis csipke fülecske! Szupi!!!

Barbi írta...

Ó, de szép lett! Nagyon tetszik a színe! A karácsonyi szerzeményeidre pedig irtó irigy vagyok, gyönyörű textilek! :D

Ejjkukk írta...

Nagyon szép! Tetszik a csodás lila is és az a kedves kis pillangó is! Tündérszép!

AudreyN írta...

Nagyon szép lett. És pont olyan Ágós, finom és kedves. Én egyáltalán nem aggódom a kreativitásod miatt, mert tudom, hogy nagyon ügyi vagy.
A beígért levelet várom ám. :-)

Ágó írta...

Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok!

martimez írta...

Nagyon tetszik, egyik kedvenc színem...