CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. november 13., péntek

Akkor sorsoljunk...


Jól összekavartam a neveket:

1. Adri
2. Zsuzsi
3. Kaoka
4. KicsiKató
5. Delfike
6. boGár
7. Dóri
9. Rita
10. Évi kreatív oldala
11. leda
12. Ida13
13. enigma
14. rozandi
15. kinga
16. Katus
17. Julcsi
18. Edige
19. Lidércke
20. Edina
21. Andi
22. Judit
23. Anita
24. Sziranszki
25. Jutus
26. á
27. Zsenilia
28. Cserke
29. Monika
30. Szecsi
31. ccsigaház
32. Szentimrey Réka
33. Hargitai Bea
34. lomaquilt
35. Abile
36. AudreyN
37. Rongyi
38. Zseniko
39. Scotty
40. Rinka

... és kíváncsiságból belekukkantottam sok blogba, amelyek gazdái most jelentkeztek be hozzám rendszeres olvasónak. Természetesen őket is belevettem a sorsolásba, viszont ajándékot csak annak küldök, akinek a saját blogján, a listájában megtalálom az én blogomat. Senkit nem szeretnék megbántani és nem feltételezem senkiről, h csak az ajándék lehetősége miatt jelentkezett be hozzám, de a régi olvasóimmal szemben, azt hiszem ez így tisztességes. Megértéseteket köszönöm, még egy kis türelmet kérek, hamar mutatom a nyertes nevét :)!


FRISSÍTÉS: Barbi nem maradt ki, Ő a 8. csak eltűnt a sorszámmal együtt a sorból.

Ági

5 megjegyzés:

Kaoka írta...

Péntek 13 de utálom. :D

Barbi írta...

Nem akarok kellemetlenkedni Ágó, de az én nevem nincs a listán, pedig én is jelentkeztem a játékra. :(

Barbi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Barbi írta...

Jajjj! Ezt az utolsó mondatot, nagyon a végén vettem észre, bocsáss meg! Köszönöm! :D

Cserke írta...

Hahó, nem a játékba jelentkeztem (bár nagyon csábító volt), csak beköszöntem, Pákosztostól jövet:)