CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. november 27., péntek

Helyzetjelentés

Ez a hét az influenzával való küzdelemmel telik nálunk. Marci, Petra és én is betegek vagyunk. Az orvosaink szerint ez akár az új influenza is lehet. Marciék ovis csoportjában mindössze 8- 10 gyerek volt hétfőn a 28- ból... Azt hiszem túl vagyunk a nehezén, de volt néhány nehéz éjszakánk. Itt vannak az én kis gyógyuló csibéim. ( A képek korábbiak.)




Varrni csak gondolatban tudtam, illetve lefotóztam néhány dolgot, amelyek a múlt hét végén készültek.






A műhelyfestéskor akadtam ezekre a még nyáron varrt és vhogy elkeveredett neszesszerekre, most lefotóztam őket, hátha vki beléjük szeret...





Két héttel ezelőtt pedig esténként velük szorgoskodtam:



Most pedig vissza a gyógyuláshoz... remélem jövő hétre mindannyian jobban leszünk. :)

Ági

10 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

Hát sajnos nálunk is ez a helyzet, úgyhogy nagy kitartást és javulást kívánok. (Ráadásul, amikor a férjem munkatársai megtudták, hogy a család itthon fekszik influenzával hazazavarták egy hétre, holott ő még egyenlőre nem beteg.)

ccsigaház írta...

Gyógyuljatok meg mindannyian!

Edige írta...

Jobbulást a családnak!

kiseri írta...

Sok erőt kívánok nektek és gyógyuljatok meg hamar! Ejjkukkék is!!!

hargitaibea írta...

Jobbulást kívánok nektek!

Jutus írta...

Jobbulást kívánok,gyógyuljatok meg gyorsan!!!Nagyon aranyosak a gyerekeid!!!!

csongi írta...

Jobbulást nektek!

Mamis írta...

Jobbulást kívánok én is nektek.

Miss Scotty írta...

Jobbulást és sok erőt kívánok a további alkotásokhoz!!!

Varázsollós Scotty

AudreyN írta...

Gyógyuljatok meg hamar!