CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. november 21., szombat

Néhány apróság és restancia...

Az elmúlt napokban mindössze néhány dologgal készültem el. Az egyik ez a terítő... Hogy a kép ne legyen unalmas, hisz egy terítő talán nem olyan nagy teljesítmény, megmutatom családunk legöregebb, vagy legalábbis az egyik legöregebb tagját... :) Volt idő, h szabadulni akartam tőle, de ma már jó szemmel nézek rá. :)





Bár a műhelyben még van mit tenni szépítés ügyben, készítettem néhány fotót, ha már egyszer ígértet tettem... A falakon még nincs fent néhány dolog... de ez benneteket ne zavarjon, elég, ha engem zavar...:) Sajnos a képek nem a legjobbak, vakut nem akartam használni, így azért talán életszerűbbek... A kedvenc masinám sem került a képre... majd legközelebb.






Végül... a zöldség- és gyümölcsvarrás engem sem került el. Számoltam, rajzoltam és rájöttem, hogy milyen nehéz domború felületet síkra leképezni, hogy az anyag ott nyúlik meg, ahol nem kellene... stb. Így született a négyszög alapú körte és az inkább ötszög alapú hasábra emlékeztető alma. Száruk még nincs, de már készül. Mindez további kísérletezéshez vezetett..., az eredményekről legközelebb.