CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2009. december 1., kedd

Közös esték a varróműhelyben

Múlt hét péntektől határozottan gyógyulni kezdtünk. Ezúton is köszönjük a jókívánságaitokat! Azt hiszem szükségünk volt minden pozitív gondolatra. A hét első felében három éjszaka alig aludtunk. Marcinak és Petrának is magas láza volt, én amikor észrevettem, h hőemelkedésem van, azonnal bevettem a lázcsillapítót, tanulva a legutóbbi esetből, amikor már csak arra eszméltem, h 40,1 fokos a lázam, nem tudom ki ijedt meg jobban, a férjem, vagy én. Marcimnak még vasárnap is hőemelkedése volt, de a hangulatán már látszott, h jobban van. Még mindhárman köhögünk, képzelhetitek, amikor mindannyian rázendítünk... mint egy oroszláncsapat...:)

Egy kicsit varrni is tudtam, pontosabban, pénteken este és szombaton mindannyian felvonultunk a műhelybe, jól bemelegítettük, vittünk fel a gyerekeknek egy matracot, amin játszhattak és együtt "dolgoztunk". Valami újdonságot már ki kellett találnunk, mert ki nem vihettük őket, már annyi mesét megnézhettek, mint az utóbbi fél évben összesen, már több méternyi sínpálya kanyarog a szobájukban, és a szőnyegen egy egész legóváros terül el...:)Tehát Marci és Petra játszottak, Árpim a gépeket babrálta és pedig ezeket varrtam:








Ez a kis rózsaszín karácsonyi ajándék lesz Valakinek :))) a családunkban. Egyelőre kilences blokkokat varrtam össze, nem egészen így fog kinézni , mert még csíkokkal fogom kombinálni.




Egy kicsit megkésve, de nagyon köszönöm a díjat, amit Csigitől kaptam!!!

Influenzamentes napokat és karácsonyi készülődést mindenkinek!

4 megjegyzés:

bruercsi írta...

Sajnálom, hogy betegek voltatok, (most mi vagyunk, így tudom miről beszélsz...) De azért az a műhelyes nap sok mindenért kárpótolt, nem? Gyönyörűek a gyerekeid!!!!!!!!

Miss Scotty írta...

Örülök, hogy gyógyuló félben vagytok. Én is a náthával kínlódok már 3 napja, de majd csak túlélem.

Nagyon szépek a kis hengertáskák :) a folttakaró pedig mesés.

Ágó írta...

Köszönöm Bruercsi! Gyógyuljatok meg hamar!

Scotty! Ez a kommentelés sehogy sem jön össze nekem!
A kis kötényeid nagyon helyesek, most én is azt fogok varrni, a két kis kuktámnak és sütősegédemnek.
És ez a fotelbálna... :))), mivel töltötted?

Miss Scotty írta...

Ágó, pedig a blog.hu-tól pár hete azt az infót kaptam, hogy minden ok és orvosolták a problémát.
Polisztirol gyöngyök vannak a bálna gyomárban :)