CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. január 13., szerda

Még egy kis karácsony és szilveszter

Úgy tűnik némi ügyetlenkedés után sikerült a második kollázst összehoznom. Eddig egy másik képszerkesztővel próbálkoztam, de az meghaladta csekély informatikai tudásomat. Szerencsére megtaláltam a nekem való, emberi nyelvezetűt, így most próbálgatok minden félét.

 
Posted by Picasa


Ezt a karácsony és szilveszteri összeállítást gondoltam megmutatom, azt hiszem az édesanyák elfogultságával alaposan megáldott a Teremtő, de hát azt hiszem mindenki így van ezzel, aki édesanya...:)

Varrtam is az elmúlt hetekben, csak még semmit nem fotóztam le... de talán majd holnap.

Colett oldalán találtam Évi játékára, amit mindenkinek jó szívvel ajánlok és ezennel én is benevezek. Hogy mi készül, az holnapra számotokra is kiderül...

2 megjegyzés:

b_ildikó írta...

Én is most kattantam rá a Picasa 3-ra, és rögtön megszerettem! Igaz, előtte nem próbáltam mást....

Abile írta...

Van mire büszkének lenned!! Édesek!