CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. január 14., csütörtök

A szülinapos kötényruhája

Ma van kicsi Pertánk második szülinapja! Boldog szülinapot Petrus! Marci szerint most már biztosan nem kisbaba, hanem igazi kislány...:) Hát igen...:)

 
Posted by Picasa


Petra nagyon szereti a szoknyákat és a csinos táncolós ruhákat. Ez a kis kötényruha a szülinapjára készült és persze legalább fél órán át táncolt és pörgött- forgott benne Halász Judit zenéjére. Lefotózni is csak úgy sikerült, hogy megengedtük neki, h "telefonáljon" az édesapa telefonjával.

 
Posted by Picasa


A ruhácska virágmintás kordból készült, kantáros, gombos, mindkét oldalán 2- 2 gombbal záródik. Az aljára ráncolt fodrot varrtam saját anyagából. Derékig "bélelt", azaz, hogy jobb legyen a vékony kord tartása, a ruha felső részét nyers színű vászonból is kiszabtam és a két réteget összevarrtam.

Ági

9 megjegyzés:

Sziranszki írta...

Boldog születésnapot Petrának! Igazi kislány! A ruhácska nagyon jól sikerült, én is imádom az ilyen típusú szoknyákat!

Dóri írta...

Boldog szülinapot kívánok! Nagyon csini ebben a ruhában, már tényleg nem kisbabás. :)

Hauser Mária írta...

Boldog szülinapot kívánok! Tetszik a ruhácska.

Marvika írta...

Boldog szülinapot, utólag is! Nagyon szép kisruha! Hol vetted az anyagot?

AudreyN írta...

Boldog szülinapot Petrus! Nagyon csini a ruhád!

Ágó írta...

Nagyon köszöni Petrus a jókívánságokat!
Az kordot Kaposváron az Irányi D. u.-ban (Bella) vettem, de már legalább fél évvel ezelőtt.

Marvika írta...

Köszönöm, ma voltam Kaposváron, de abba a boltba nem mentem el ma, majd máskor benézek oda is.

Abile írta...

Boldog szülinapot kívánok a kis Hölgynek! Nagyon csini! :o)

smarties írta...

Szia! Gratulálok a ruhához, igazán nagyon szép lett. Engem az érdekelne, hogy Kaposváron hol lehet ilyen szép rózsaszín baba formájú tortát kapni? Melyik bölcsibe fog a kislányod járni?
üdv.smarties