CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. február 15., hétfő

Néhány újdonság

készült a napokban és ma végre kitaláltam, hogy milyen lesz a névjegykártyám és az a kártya, amit a portékáim "nyakába" kötök majd.







Sajnos ma sem vagyok bőbeszédű kedvemben... bár a helyzet lényegesen megnyugtatóbb, mint négy nappal ezelőtt... Petrus gégegyulladással kórházban volt, term. velem együtt... kaposvári kórház gyerekosztálya- hát senkinek nem kívánom. Négy napon át 6 m2-re bezárva, ablak résnyire nyitva, kint -10 fok, párásító ment, mint egy gyárkémény, de alaphelyzetben, ha a fentiek nem funkcionáltak volna, a süvítő szelet a csukott ablakon át simán lehetett érezni. Nekem másnapra megfájdult a torkom... azt mondták: "Öltözzön fel, anyuka" A gyerek ettől gyógyul." Na, mindegy. Petra tényleg jobban van, már csak köhög és náthás. Nagyon elesett volt szegény. Most itthon gyógyul tovább, a kis virgonc.

12 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

Nagyon csini a termék kísérőd.... Jó kis kellék!
Drukk a pici lánynak, hogy nagyon meggyógyuljon ebből a rémségből, neked pedig sok kitartást kívánok

Hunszil írta...

A névjegykártyád nagyon szép, ötletes:) A gyerkőcnek és neked is gyógyulást, vigyázzatok magatokra :)

Jutus írta...

Nagyon mutatós a nevjegykártyád! Jobbulást kívánok!!!

ccsigaház írta...

Gyógyuljatok gyorsan!!!

Mici írta...

Jaj de szépek ezek a táskák, és jaj de rosszul hangzik a kórházasdi. Jobbulást mindenkinek!!!

brigi írta...

:( Minden jót mindegyikőtöknek!!!!
A névjegy- és "nyakbaakasztós" kártyád pedig nagyon szép és ötletes!

AudreyN írta...

Örülök, hogy már otthon vagytok, sokat gondoltam Rátok a hétvégén. Gyógyuljatok meg minél hamarabb.
Gyönyörűek a táskák és a kártya is nagyon szupi lett. Gratula.

K.L.Julcsi írta...

Szép lesz a kártya.
Gyógyulást kívánok!

Anita írta...

Egyedi lett a névjegykártyád, olyan igazi Ágós! És ezt a lehető legjobb értelemben írom!
Kérnék egy kis segítséget: hol lehet beszerezni a varrógéphez azt a tartozékot, amivel ilyen gépi tűzést lehet alkotni? Már régóta csábít, szeretném kipróbálni, de nekem nincs ilyenem.

Ágó írta...

Köszönöm lányok a jókívánságokat, határozottan jobban van mindkét kis köhögőnk, mert egész nap egymást és engem gyepálnak. Ebből mindig tudjuk, h már a nehezén túl vagyunk.
Ejjkukk! Igen ez a szó nem jutott eszembe, köszi, szóval, amit készítettem az a termékkísérő. Napokon belül kész is lesz, névjegykártyástul, marticástul...:)))
Anita! Én stoppolótalppal tűzök, van ennél profibb megoldás, ami rugós és még nem tudom milyen. A stoppolótalpat bármilyen varrógépboltban, v. szerelőnél megkapod, vagy pl. a Varróvilágnál lehet rendelni is, profibb talpat foltvarrós boltokban, hobbiboltokban láttam, de nyilván az is van a fent említett helyeken. A stoppolótalpat 570 Ft-ért vettem, nagyon sokat használom a háztartási Singeremmel (szegény most már tényleg csak erre specializálódott), a másik talpat itt Kaposváron 3800 Ft- ért láttam.

Ágó írta...

Adri!
Ma rendelek:))) Írok emailt du vagy este. Képzeld én is választottam azok közöl, amit Te kinéztél:)
Ági

Miss Scotty írta...

Örülök, hogy jobban vagytok.
Nagyon jó ötlet ez a kártya ;) Az új dolgaid pedig gyönyörűek.

Üdv. Varázsollós Scotty