CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. február 4., csütörtök

Táska és ajándék



Egy kis szünet után, ideje, hogy mutassak valamit. Lassan ment a munka, mert mindannyian ismét betegek voltunk, de mostanra már csak egy kis köhögés maradt.

Az első képen - nem tudtam megállni, így megmutatom félkészen, egy készülő táska látható. Már szinte mindene megvan, csak össze kell varrni és fület tenni rá.



A következő egy frissen elkészült darab, tulipánnal, mint magyaros motívum. Az alapötlet már korábban megszületett, és Évi játékához is szívesen csatlakozom vele.

Nagy örömömre, ma csomagom érkezett, Dóri pif ajándékát hozta a postás. A csomag ezeket a kincseket rejtette: (hoppá, az illatos szappan lemaradt a képről, de az is megvan:)



Itt is nagyon köszönöm Dóri!! Az anyag sorsa már beteljesedni látszik...:) hamarosan mutatom, h mi lesz / lett belőle.

Kb egy éve én is hirdettem pif- et, de sajnos senki nem jelentkezett. Még gondolkodom, lehet, h újra meghirdetem, vagy ha nem, hát megajándékozom az ajándékozómat...:)

Ági

7 megjegyzés:

Compot írta...

Nagyon szép a táska, a színei, a tűzése, és úgy együtt az egész.
Kérdésem van,: mi az a pif? Mert ezt nem tudom. Köszönöm a választ előre is.

Dóri írta...

Szia Ágó!
Máris kitaláltad, hogy mi lesz az anyagból?? Olyan jó, hogy neked ez ilyen könnyen megy. :) Kíváncsi vagyok mi lesz belőle. :)
Nem értem miért nem jelentkeznek a PIF-edre? Őrült jókat varrsz, főleg az ilyen kékes-fehéres-rózsaszínes dolgaid szuperek (mármint a többi is fenomenális, csak nem az én stílusom), a kukacolások meg fenomenálisak. :)

Szentimrey Réka írta...

Ágó, én viszont szeretnék jelentkezni a PIF-edre. Mikor meghírdetted, biztos nem jártam még feléd.
Nagyon tetszenek a munkáid!

Abile írta...

Gyönyörűek a táskák! Lehet, hogy érdemes lenne újra meghírdetned, mert szerintem mostanra már sokkal több olvasód van! :o)

Edina írta...

Fantasztikusan szép a táskád!

Ili írta...

Gyönyörű a táskád!!!Nagyon ízléses, az én színvilágom.

日月神教-任我行 írta...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室