CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. február 16., kedd

A virágos táskákhoz

készülnek piperék is. Egyelőre a megszokott forma, de van néhány formabontó ötletem is. Nagyon megszerettem ezeket az átlósan "kockás" anyagokat és nagyon tetszenek ezzel a nyers színnel és a virágokkal kombinálva. A gombkészletem is fogyóban volt, ezért pár napja vettem egy csomót, a barnától a bordón át a narancsig mindenféle színt és formát.



Hogy mi ez a buzgó varrás és készülődés...? Hát... voltam olyan bátor vagy inkább vakmerő és belevágtam életem első kézműves vásárára való készülésébe. Pontosabban nem a készülődéshez kell a bátorság, hanem a megmérettetéshez, ami a két nap alatt majd a portékáimra vár. És, hogy mindennel időre készen legyek, ahhoz bizony szükség lesz némi jó szándékra odafentről :). Mert lelkesedés, ötlet és szorgalom az van minden mennyiségben:).

10 megjegyzés:

Ili írta...

Ne izgulj!! Ha lesz vásárló közönség, biztos, hogy árulni fogsz. Nagyon szép dolgokat varrsz!!

cirmocska írta...

Ez nagyon szép!

Millie írta...

Ez gyönyörű!!!!!!!!!!
Hol lesz a vásár? Mikor?
Olvastam a kórházas epizódot, örülök, hogy már jobban vagytok.
Dani is kruppos lett január elején, de itthon ki tudtam kezelni szerencsére. Azóta van szteroidos kúp a hűtőben és éjjelente megy a hidegpára.

Ágó írta...

Köszönöm!
Millie!
A vásár a Petőfi csarnokban lesz márc. 6-7 én, várunk benneteket!
Igen, a szteroidos kúp nálunk is készenlétben van a többi kieg. dologgal együtt és persze állandó hideg pára...

zseniko írta...

Ágó!
Annyira, de annyira szeretem a munkáid! Én először a meskán azt a kékkockás virágos kézzel tűzött táskádat láttam, és azóta nézem a blogod és figyelem az alkotásaid. Kedvesek, szeretni valók, szívet melengetők. Most ez utóbbiak az általam oly nagyon kedvelt japán munkákat idézik, de egyediek, olyan igazi "ágósak". Gyönyörűek, igazán!

Millie írta...

Azon a hétvégén ünnepeljük a közös szülinapunkat Danival (márc.6-án születtünk mindketten) de mindenképpen kinézünk a "Pecsába"!

Ágó írta...

Zseni!
Köszönöm, nagyon kedves vagy! Egyébként én is figyelemmel kísérem a munkáid a Meskán!:)

Millie!
Várunk benneteket!:)

Ágó

Lana írta...

Szia!
Igazán gyönyörű volt a standod! Mindkét lányommal kint voltam, és míg a nagy pólót festett, már messziről kiszúrtam, hogy nekem oda kell mennem!!! Igaz, nem költhettem annyit, mint szerettem volna... A zacskódról még a matricát is megmentettem, és a hűtőmet díszíti. :)
Gyönyörűek a munkáid és az anyagaid.
Továbbra is kitartást és sok gyönyörűséget kívánok még.

Ágó írta...

Lana!
Köszönöm a kedves szavakat, örülök, h tetszettek a portékáim:) és nagyon kedves vagy, hogy a matricát is eltetted... Én is sok szép alkotást kívánok neked!
Ági

日月神教-任我行 írta...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室