CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. március 22., hétfő

Ajándék és a maradék

Csak néhány gondolat a tegnapi pécsi vásárról... kis, családias hangulatú vásárunk volt, ahol nagy örömömre személyesen is találkoztunk Naomival, Molikával és Abilevel.
A szél ellenére sok nézelődő és vásárló volt, a filc csibéimből és szerencsére sok más portékától is ismét sok új gazdára lelt.
Sajnos semmit nem fotóztam, amit készítettem, sőt a vásárra sem vittem a gépet, ezért csak a maradékok közül kaptam lencsevégre párat.

 
Posted by Picasa


Jövő vasárnap ismét vásár, szintén Pécsett, ezúttal a vásárcsarnokban, úgyhogy a héten sem fogok unatkozni.

A mai nap meglepetése pedig Erika barátnőm volt, aki váratlanul meglátogatott és megajándékozott ezzel:



Erika foltvarrós körökben ismert és elismert, többszörösen díjazott alkotó.
Később még szeretnék írni róla és a munkáiról.

Ágó

8 megjegyzés:

Ida13 írta...

Ez gyönyörű!
Gratulálok a vásárodhoz.

Emi írta...

Nagyon helyesek a vásárfiák, sok sikert kívánok a következő vásárodhoz is!

Patak Cs. Gyöngyvér írta...

Benéztem hozzád én is! Gyönyörű dolgokat készítesz! :)
És hát, Pécs, az Pécs....

Jó vásárt!

Abile írta...

Én is örülök, hogy találkoztunk és végre élőben is megcsodálhattam a gyönyörű portékáidat... De a nevemet még mindig nem sikerült egészen jól leírnod... :o))) bár már közelít az igazihoz!!!:o)
ABILE :o)))

Ágó írta...

Nem bánnád, ha Anikónak neveznélek itt is?? Úgy restellem, hogy ilyen béna vagyok.... Megpróbálom az eszembe vésni.

Naomi írta...

Nagyon örülök, hogy ismét találkozhatunk, kedves Ágó!

Álomszép ajándékot kaptál...fantasztikusan gyöngyörű!!! :O)

AudreyN írta...

Majdnem meglátogattalak Benneteket, de sajnos úgy alakult, hogy mégsem. :-(
Örülök, hogy jól sikerült a vásár.
Nagyon szép Erika ajándéka.

Abile írta...

Természetesen! :o)) Legyek itt is Anikó, bár nekem tetszettek az eddigi variációk is, jókat mosolyogtunk rajta a vásárban is,nem?? Puszillak!