CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. március 25., csütörtök

Csibevarrás az oviban

Ma csibevarrós foglalkozást tartottunk Marci fiam ovijában. A nagycsoportosok nagyon lelkesen fogtak hozzá az öltögetéshez, az óvónénivel és a dadussal segítettünk nekik, közben énekeltek, mondókáztak és azt is megtudtam, hogy húsvétra milyen ajándékot kérnek a nyuszitól. Hát, majd leesett az állam... egy kisfiú pl Powerranger- t (ti tudjátok mi az? én csak azért értettem meg a szót, mert beszélek angolul, de egyébként most hallottam először), a másik vmilyen Csillagok háborúja figurát...és volt aki azt is elmesélte, h a kedvenc filmjeik a Csillagok háborúja mellet, a Dr Huose (ha egyáltalán, így hívják), mi nagyon ritkán nézünk TV-t, de ez a film vmikor nagyon későn van, nem?
Hát, kérem én csak ámultam, az óvónénik azonban megnyugtattak, hogy ez még nem is olyan borzasztó....
No, de lényeg, hogy nemcsak a fentiek, hanem a csibék is lázba hozták őket és egészen ügyes alkotások születtek. Nézzétek, hogy örülnek a kis "kézművesek":).

5 megjegyzés:

Kalex © írta...

Igen, sajnos ez van nálunk is az oviban. Szerencsére mi sem vagyunk nagy tévézősek.
A powerranger az ilyen harcos bábuk, vagy mi a szösz, azt is csak onnan tudjuk hogy az x. unokatesó azt kért tőlünk a szülinapjára, és akkor mi így álltunk és bámultunk, hogy az meg mi? :o)))))
(Ui.: Különben régóta olvaslak, szeretem a blogodat, írásaidat! :o) )

Emi írta...

Remélem a sok boldog kis arc valamennyire kárpótol az eszközeid elvesztéséért... Szép hétvégét kívánok!

Abile írta...

Nagyon nagy élmény egy-egy ilyen közös varrás az aprónéppel! A sok mosolygó arc... :o))
A mostani "menő" fiús játékokat nem ismerem... csak a lányosakat :o)) Mondjuk az se kutya... :o)))

Picike írta...

Ez a Rét utcai óvoda? :-))

Ágó írta...

:)Igen, ez a Rét utcai ovi.:)