CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. március 12., péntek

Ez a város meseváros... kitalálós játék




Ez a város meseváros,
Senkiföldjével határos:

Tornyos, tükrös, két-filléres,
Meszelőtől nagyon fényes,

Nagyon kerek, nagyon kockás,
Cifra csipkés és czikornyás,

Sárga-szirmos, veres-lángos,
Eladó a meseváros,

Utca, udvar, szoba, tető,
Hitelbe is megvehetõ,

Ajtó, ablak, pince, padlás,
Réztorony és a sarokház,

Szökőkút és ócska-piac –
Uccu neki, vesd el magad!

(Horgas Béla)

A meseváros rajzunk úgy egy hónappal ezelőtt született, részben a fenti vers hatására, részben mert terveket akartam készíteni egy új varrós ötletemhez.

Most pedig azért írtam le ide, mert szeretném elmesélni nektek, hogy nekem is van egy mesevárosom, ahova visszavágyódom......
van róla egy kedves vers, amit egyébként Halász Judit énekel is:

***

Muzsikás _________________török város,
még a templom is turbános,
a cégtábla elefántos,
a hegyoldal kardvirágos. :)))) (Na, mindjárt pityergek...:()

***

A város nevét kihagytam, mert,
ha van kedvetek velem játszani,
tüntessétek fel a játékot az oldalatokon (akinek van) és
írjátok meg a város nevét e-mailben (!!!). (cím jobbra fent)
Aki a vers szerzőjét is megnevezi, azt kétszeresen számítom be a sorsoláskor.
A megfejtők között egy meglepetés Ágós ajándékot és egy csibevarrós egységcsomagot fogok kisorsolni.
A játék jövő szerdáig tart, tehát, márc. 17- én, éjfélig küldhetitek a megfejtéseket.

A játék fő apropója pedig, hogy hamarosan ismét vásározni megyek a portékáimmal a versben rejtőző városba. :) A pontos helyszínről jövő csütörtökön :).



Örülnék, ha minél többen megfejtenétek a feladványom!

Ágó

38 megjegyzés:

Dia írta...

Nagyon szép lett a rajz!
Én már írtam is mailt és miután élőben is láttam a rengeteg gyönyörű munkádat, ki nem hagynám ezt a játékot! :-)

Kicsoda írta...

Nagyon tetszik a varos, szep lenne megvarrva:-)
Egyebkent egyre jobban tetszenek a munkaid, az utobbi csipe, pl a kedvencem lett:-)

rozandi írta...

Nagyon jó lett a kép, igazi meseváros! Küldtem Mailt! Jó hétvégét!

F.Gina írta...

Szia ! Küldtem mailt, nagyon tetszenek a munkáid, remélem, nyerek :))

Névtelen írta...

Szia!
Gratulálok a munkáidhoz. Ment a megfejtés email-ben.
Judit Gödről

Krisztallit írta...

Küldtem én is megfejtést, köszi a lehetőséget!

Rózsaszín pöttyök írta...

Szia!
Én is szeretnék játszani.
:-)

Marvika írta...

Én is szeretnék játszani, mailt elküldtem!
Nagyon szép a Meseváros!

Kriszta írta...

Szia!
Én is jelentkezem a játékodra, és persze küldtem emailt és kirakom a blogomra a felhívást!
Köszi a játék lehetőséget!

Jutus írta...

Küldtem e-mailt.Írigyellek hogy oda mész ,tavaly én is voltam,imádom!:DDD Nagyon szép lett a mesevárosod!!!

Németné Adri írta...

Szia! Nagyon szépek a munkáid. Beneveznék én is a játékodra. Küldöm is a mailt, a felhívást a játékodra pedig itt találod: www.anemetne.blogspot.com

töpszlívi írta...

Szia!Én is Csatlakoztam a játékodhoz.:))

Tigrislilijom írta...

Én is szeretnék játszani :-)

agibo írta...

Szeretnék Veled játszani. A feltételeket teljesítettem. :)

maminti írta...

Nagyon szép a meseváros, meg a feladvány is. Gratulálok!

Orsolya írta...

Én is írtam e-mailt a megfejtéssel, köszönöm a lehetőséget!

Rita írta...

Szeretnék játszani, megfejtés útban van. Köszi!

Karina írta...

Én is játszanék, megyek ímélezni:)))

kacaj írta...

Szia! Én is beszállok a játékba. Küldöm a megfejtést. :)

Mák írta...

Szia!Küldtem megfejtést!Kiraktalak a blogomban és ha lehet szeretnék játszani:D!Klassz az oldalad!

Vike írta...

Én is szeretnék játszani. Szeretem a blogodat. :) Emailt elküldtem.

Csilla írta...

Szeretnék én is játszani, már írtamn is e-mailt és meg is hírdettem a blogomban. Mint egy két és fél éves kislány anyukája ezt a megfejtést szinte kötelező tudnom :)

óvónéni írta...

Én is szeretnék játszani :)

Hajnoca írta...

Beszállok én is az esélyrontásba. ;-)
Mail ment.
Hajnoca- Bogyimami

Zazálea írta...

Én pedig előbb küldtem e-mailt (kettőt is), most kommentelek. Szeretnék, szeretnék nyerni, igen...

Gabriella írta...

Szia!
Jelentkezem, és már "leveledztem" is!
G.

Ildikó írta...

Szia! Én is szeretnék játszani, az e-mailt elküldtem!

Nóra írta...

Szia Ági!

Írtam e-mail. Itt is köszi a gyerekeknek küldött ajándékokat!
Puszi:
Nóra

Mammka írta...

Én is előbb küldtem az emailt és most írok ide.:)
Köszi a játékot,nagyon jó ötlet!!

Dóri írta...

Küldtem e-mailt. Nagyon jó ez a rajz...és a vers is. :)
köszi a játékot

Ida írta...

Szia!
Küldtem mailt, felteszem az oldalamra is a felhívást /ha sikerül/. Tetszik a kép és a vers is.Jó ötletet kaptam a rajz szakkörömhöz.

Ágó írta...

Köszönöm az eddig beérkezett rengeteg megfejtést aki még játszani szeretne, szerda éjfélig megteheti!
Annyi segítséget szeretnék adni, hogy a város nem Kaposvár és a vers nem angol népköltés!!!! Mert ugyebár magyarországi városról beszélünk, nem Angliában vásározom (egyelőre...:).
Ágó

borcsamama írta...

Nagyon szépek a munkáid, gratulálok. Szeretnék én is játszani, nem tudom lehet-e akkor is, ha nincs blogom.

Abile írta...

Gyönyörű ez a rajz! Gratulálok! Küldtem emailt.

Ilona írta...

Nagyon szépek a kincseid. Küldtem e-mailt, hátha még nyerek is belőlük. :-))

AudreyN írta...

A játékból én sem szeretnék kimaradni. :-)
Küldtem e-mailt.
Nagyon szép a rajz.

Maris írta...

Én csak azt ismerem, hogyaszongya:

Kolozsváros olyan város
A kapuja kilenc-záros
Abban lakik egy mészáros,
kinek neve Virág János

De ez egy másik :-D
(A tiédet pedig megnéztem a gugliban, de nem küldöm be, mert így csalás.)

Ágó írta...

Maris!
Te, becsületes! :)))