CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. március 8., hétfő

Kézműves kiállítás és vásár

Ahogy már említettem, kézműves vásárra készültem az elmúlt hetekben.
Sokat dolgoztam, igazából nemcsak a varrás volt most a feladat, hanem, hogy minden szükséges részlet elkészüljön az első kézműves vásárra, amire nagy bátran jelentkeztem.
Bár az elmúlt héten kevés olyan nap volt, amikor éjfél előtt ágyba kerültem, mindennel elkészültem, amit szerettem volna.
A vásár pedig - ami a Petőfi csarnokban volt- XII. Kézműves kiállítás és vásár -mindent összegezve nagyon jól sikerült. Mutatok néhány képet az asztalunkról:





Sajnos a legelejét nem fotóztuk le, így csak a némileg megcsappant készletet tudom megmutatni.

Az emberek nagyon kedvesek voltak, jöttek, nézelődtek, kérdeztek és nagyon kedves dolgokat mondtak :))). Nagy örömömre meglátogatott egy nagyon kedves régi- új vásárlóm, Millie! itt is nagyon köszönöm, hogy eljöttél és a muffin nagyon- nagyon finom volt. Bár volt nálunk étel, az első kóstolás után, az összes muffint felfaltuk.:)))
Enikő! Nagyon örülök, h téged is megismertelek és köszönöm, h megkerestél:))).
A szekszáddi foltvarró hölgyeknek is köszönöm a sok kedves szót és remélem, mielőbb találkozunk, hogy egy jó kis szabad gépi tűzős napot töltsünk együtt itt Kaposváron:::) Még folytatnám a sort, de egyelőre ennyire futja a vásári beszámolóból, mert még mindig nagyon fáradt vagyok.
A második napon(mert két napos volt), szerencsére egy kicsit nyugisabb időszakok is voltak, így én is kézműveskedtem egy kicsit, bár ahogy a képen is látszik, erősen csillogtak a szemeim, na namcsak az örömtől, hanem a kialvatlanságtól és a fáradtságtól.



Folyt., köv.

Ágó

11 megjegyzés:

zseniko írta...

Kedves Ágó!
Nekem volt az öröm!
Az anyagokkal majd jelentkezek!
Ha küldenél nekem egy postacímet a zseniko63kukacgmailpontcom-ra, akkor küldök borítékban.
Szeretettel:
Enikő

Ili írta...

Még így megcsappanva is nagyon szép volt az asztalod!!
El hiszem, hogy nagyon elfáradtál. Hiszen egész nap beszélgetni, kedvesnek lenni, ismerősökkel találkozni, nem minden nap történik az emberrel. Nem beszélve, hogy reggeltől estig talpon lenni.
Piacoztam vagy 15 évig, de lehet, hogy több. ismerős ez az érzés, soha nem lehet megszokni. De ha jó volt a vége, akkor alig fogod várni, hogy újra elindulhass.
További sok sikert kívánok.

Maris írta...

Nemszóltááááááál :-(
Jó, én meg biztos nem olvastam rendesen.
Mert most akkor tök jól odamehettem volna meglátogatni.

Dia írta...

Szia Ági,
én vasárnap délelőtt voltam kint, szerencsére sokan voltak az asztalodnál :-), de a munkáidat volt szerencsém élőben is megcsodálni! Fantasztikus termékeket készítettél a vásárra, így nem is csodálom, hogy elfáradtál. Gratulálok!

Ducika Ducila írta...

Hű, igen szépo volt az asztalod! Gratulálok, hogy sikerült! Még sok hasonló sikert kívánok az életedben!
(És... én is szekszárdi vagyok ám :-) 24 éveig ott éltem, illetve minusz kettő, amig Bp-en voltam egyetemista, de akkor is 22évig a mindennapokat ott töltöttem és imádtam azt a sok-sok kultúrát, legyen az zene, vagy kézműves, vagy tánc. Örülök, hogy te is beleszimatolhattál.)

F.Gina írta...

De kár, hogy nem találkoztunk :(( Csak árut vittem, és körberohantam.

AudreyN írta...

Már nagyon vártam az élménybeszámolódat, sokat gondoltam Rád a hétvégén. Örülök, hogy jól sikerült a vásár.

Millie írta...

Nagyon örülök, hogy találkoztunk! A kis piperével eldicsekedtem mindenkinek! A szomszédom is teljesen odavolt a precíz munkádért, aki iparművészetit végzet textil szakon! :-D

Ágó írta...

Ili!
Nagyon köszönöm, hát igen, én még ma is olyan fáradt vagyok, h legszívesebben lefeküdnék aludni, de perszer ez olyan örömteli fáradtság:).

Marika!
Beleírtam egy bejegyzésbe, de nem akartam nagyon "hangosan" hirdetni, gondoltam Rád szombaton, h de jó lett volna találkozni, de az előtte való napokban úgy le voltam fáradva, hogy gondolkodni is alig tudtam, csak varrtam, mint egy zombi...de novemberben újra megyek, akkor mindenképpen szólok előtte. Táska és kötött portéka bartel ügyben írj majd mailt, h mit szeretnél!:)

Ágó írta...

Dia!
Nagyon köszönöm!

Ducika!
Lehet, hogy félreérthetően írtam le valamit... a vásár Budapesten volt, ott találkoztam a szekszárdi högyekkel, akik Kaposvárra jönnek, ahol én lakom, szabad gépi tűzést tanulni. Szekszárdon sajnos még csak átutazóban voltam, de ami késik...:)

Gina!
Remélem novemberben összefutunk!!:)
Sokat nézelődöm ám nálad, pl a leggyakrabban használt cipzárbevarrást tőled tanultam!:)


Adri!

Nagy meglepi vár rád, délután hívlak:))).

Köszönöm Millie!
A finomságok kapcsán írok neked este mailt.:)

Ági

kiseri írta...

Mi meg majdnem talákoztunk...:( akivel mentem volna vásározni, későn jelentkezett és lemeradtunk... brühühü... pedig pont arra gondoltam, mennyi ismerős lesz majd kint!