CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. március 8., hétfő

SZABÁS - VARRÁS TANFOLYAM


KEZDŐ

SZABÁS - VARRÁS TANFOLYAM

INDUL
KAPOSVÁRON!

Helyszín: a Zichy Mihály Iparművészeti Ruhaipari Szakképző Iskola és Kollégium tanműhelye.

A tanfolyam résztvevői a fenti szakközépiskola szakoktatói vezetésével sajátíthatják el a ruhakészítés alapjait. A tananyag az elméleti alapokon túl tartalmazza a szabás, a varrógéphasználat és a varrás technikai fogásainak elsajátítását, alapruhadarabok (szoknya, lánykaruha, gyereknadrág) elkészítésének megtanulását és gyakorlását.

A tanfolyam időtartama: 40 óra. A tanórák 45 percesek.
A foglalkozások hetente egy alkalommal, csütörtökön lesznek
Egy alkalommal 4 db 45 perces órát tartunk: 17.00 - 20.00 óráig.
Kezdés: 2010. március 18-án vagy 25-én.

A tanfolyam díja: 20 000 Ft

ÉRDEKLŐDNI LEHET: 20 489 8878
kernagi@kapos-net.hu
www.agovarro.blogspot.com

Minden érdeklődőt várunk!


A szervezők nevében: Kern Ágota

3 megjegyzés:

Herczegné Balanyi írta...

Szia Ágó,

Gratulálok a kézműves vásárhoz. Félbehagytuk Nálad a nyuszit lányommal, még most fejezzük be. Én vettem meg tőled a tulipános táskát.IMÁDOM!!!(ami nagyon tetszik, arra azt szoktuk mondani, hogy megváltoztatja az életem, hát ez a táska is olyan!)
Nagy sikert aratott az ismerőseim körében is. Megadtam nekik az elérhetőségedet.
Mondtam neked, hogy majd ha befejezem a sulit akkor én is a varrás felé orientálódom, már alig várom. Addig is látogatom majd a honlapodat, hogy tanuljak, ötletet szerezzek.
Üdv. és jó munkát!

Anikó, Kecskemét

Ágó írta...

Kedves Anikó!

Igen, jól emlékszem és annak különösen örülök, hogy a tulipános táska ilyen jó helyre került! Remélem sok örömöd lesz benne és sokáig jó hasznát veszed!
A varrásra pedig csak biztatni tudlak, nekem megváltoztatta az életem, a gondolkodásom, végre azt csinálom, amit mindig is szerettem volna és bár sokat dolgozom és el is fáradok, ez mindig kellemes, örömteli fáradtság:))).

Kitti írta...

Szia!
Meddig lehet jelentkezni a tanfolyamra? Korhatár van? :)