CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. március 10., szerda

Tavaszi filc csibék

Egy kis kitérő után folytatva a vásári krónikát... nemcsak árusítottam, hanem kézműves foglalkozást is tartottam, főként gyerekeknek, de nagy örömömre gyakran ültek le az asztalunkhoz anyukák, pedagógus kollégák is.
Az egyik legnépszerűbb öltögetni való portéka ez a csibe volt.



Nem volt belőle két egyforma, mindenki kedvére válogathatott. A varrásra várókat minden kiegészítővel együtt átlátszó csomagokba raktam. Készre varrottakat is vittem, ezek voltak a minták. A csibék mellett voltak még nyuszik, szívek, tojások, ezeket is mutatom majd. Szinte minden öltögetni való elkelt, ezért most csibekészítésbe fogok újra, hogy a Meskán is kínálhassam őket.



A vásáron meg tudtam mutatni, hogyan kell elkészíteni őket, de hogy benneteket se hagyjalak segítség nélkül, készítettem egy leírást, melyet minden csibecsomagban megtaláltok majd.



Jó öltögetést!

Ágó

5 megjegyzés:

cirmocska írta...

Kedves kis jószág, méltán népszerű! :)

Márti írta...

Nagyon tetszik!!!!!! :)

Bebi írta...

Nagyon tetszik!

Bocsánat, hogy ilyesmivel zavarlak, de esetleg meg tudnád mondani nekem, hogy az ilyen ajándék-, dekortárgykészítésnek mi a teáor száma, a vállalkozóihoz kellene és csak játékkészítést találtam eddig. Nagyon szépek a munkáid, olvaslak ....

Maris írta...

Karácsonykor meg mindenki megfordítja a csirkéit, és máris lesz kisharangja :-D

Ágó írta...

Köszönöm!
Barbi írnál mailt, ott megadom a számot.
Sokan a vásárban is azt hitték, h harang...:)