CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. március 29., hétfő

Vásári utóérzések...


avagy még mindig a vágólapom után szomorkodom. Azt hiszem részben ezért nem volt kedvem közhírré tenni, hogy az elmúlt hétvégén vásároztam ismét. Ebben a hónapban ez volt a harmadik. Ha rangsorolnám őket, magasan a Petőfi csarnokbeli vezetne, nagyon sok hozzáértő volt, sok ismerős és sok minőségi termék.
A második helyen holtversenyben van a két pécsi vásár, mindkét helyen több régi és új ismerőssel, baráttal találkoztam, Teca mamánál nagyon sok kedves nézelődő és vásárló volt, sok gyerkőccel. A vásárcsarnokban egész nap fáztam, álmos voltam, és nem bántam, hogy vége lett. Azt hiszem a vásárcsarnokbeli éppen olyan jó vásár volt (sőt, az eladott portékák mennyiségét tekintve sokkal jobb, mint a Teca mama- féle), csak mivel hajnali 4- kor keltem, egyedül mentem (vezetés, pakolás egész napos (helyt)állás), kifárasztott rendesen. Azt hiszem ezen a héten már csak a családtagjaimnak szánt portékákkal foglalkozom. A megmaradt vásárfiát pedig -NAGY HÚSVÉTI KIÁRUSÍTÁS- címmel, feltöltöttem a MESKÁRA.

A múlt héten díjat kaptam Picikétől. Nagyon köszönöm! Továbbadom mindenkinek, aki szerepel a bloglistámon és azoknak akik nem szerepelnek, de rendszeresen olvasom őket.



Ajándékokat is kaptam, még két hete a vásáron Mónikától, múlt héten pedik Noémitől és Anikótól. Képet egyelőre csak Anikó ajándékáról tudok mutatni, mert a kacsát, amit Noémitől kaptam a fiam magával vitte az oviba, Anikótól kapott ajándékomra pedig Petrus tette rá a kis kezét...


(A fotót Anikótól kölcsönöztem... köszönöm!)

Itt is nagyon köszönöm az ajándékokat!

Ági

1 megjegyzés:

Abile írta...

Szívesen... :o)