CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. április 13., kedd

Egy képek és alkotások nélküli bejegyzés

Már napok óta szeretnék mutatni valamit, de valahogy nem jön össze dolog. Itt áll két táska félig készen, de utoljára múlt kedden töltöttem több, mint három órát a műhelyben. Őszintén szólva, januárban, amikor vállalkozó lettem, elhatároztam, hogy a hétköznapok nagy részét varrással és egyéb, ahhoz kapcsolódó ügyek intézésével fogom tölteni. Ehhez képest, minden mással foglalkozom, csak az eredeti elhatározásom betartásával nem. Pedig most még a gyerekek sem betegek. Csak éppen egyik nap nyelviskola, másik nap magánórák, harmadik nap eskütétel a városházán, negyedik nap hajnaltól késő estig szavazatszámláló bizottságban való közreműködés... azt hiszem, most már komolyan el kellene döntenem, hogy nem érdekel kit bántok meg, de én varrni szeretnék, és ha a jövőben a varrásból és az ahhoz kapcsolódó terveimből akarom megkeresni a betevőre valót, hát tényleg arra kellene kizárólag koncentrálnom.

Minden nap felmegyek a műhelybe, megnézem az anyagaimat, kigondolom, mit, hogyan pakolok át, hogy rendszerezettebb legyen a sok holmi, elhatározom, hogy este, miután a gyerekek lefeküdtek, felmegyek és dolgozom egy kicsit, de ma is olyan fáradt vagyok, hogy inkább leültem és megírtam ezt a pár sort, de varrni nem tudok.
Olyan, mintha az orrom előtt húzná vki a finom süteményt, majdnem elérem, de amikor megfognám, arréb rántja.

De nem adom fel és nem hagyom magam! :)))

Ági

6 megjegyzés:

kiseri írta...

Ó, ez ismerős...:) Ne add fel, ne hagyd magad! Fogd meg azt a sütit a madzagon és hamm! Mi veled vagyunk!:)

Abile írta...

Én húsvét óta alig-alig varrok... valahogy nincs kedvem hozzá. Persze ez nálam csak hobbi, de azért furcsa! :o)
Remélem nem az elveszett eszközeid veszik el a kedvedet! Sajnos most már biztosan nem lesznek meg! :o(

Mano írta...

Teljesen magamra ismertem!
Októbertől mindegyik gyerekem "intézményesült", azóta azon vagyok, hogy beleéljem magam a vállalkozói létbe... és csak most kezdek magamhoz térni, mostanra kezd beállni egy rendszer, amit tudatosan tervezek meg, és nem hagyom magam eltéríteni...
Szóval kitartás!!!

Ejjkukk írta...

Hajrá, hajrá, hajrá! (... talán nekem is fog menni... :D)

Ágó írta...

Jaj, de drágák vagytok! Annyira jól esik és olyan jó tudni, hogy többen vagyunk! Akkor hajrá mindannyiunknak!!!

nanucco írta...

Ismerős a dolog:) Február óta vagyok itthon. Gondoltam szigorúan betartom a napirendet:) 3 gyerek mellett:) Már majdnem sikerült. Hajrá!!!