CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. április 14., szerda

Igyekszem....

Mára azért igyekeztem összeszedni magam és délelőtt a varrásra koncentrálni. Rendrakás a műhelyben és az egyik félbehagyott táska befejezése volt a mai terv. Gyorsam meg is mutatom az eredményt.



Ez a hét a gombák jegyében telik( hihi, persze a dolog egyáltalán nem vicces), (nemcsak) ezért, most gombás táskát varrtam. Most először próbáltam ki a gépi pelenkaöltést, persze rögtön a táskán... hát, majd még gyakorlom.

A köv. kép egy idilli babacsaládról készült, Petra édesanya, Marci édesapa, Perta baba és Marci baba éppen vacsoráznak:). Ők maguk terítettek meg és kérem tessék észrevenni a gondos részleteket, miszerint a baba ülésmagasítón ül, h felérje az asztalt. A "szülők" sötétbarna( erről magam győződtem meg) kávét (!) isznak (egyébként soha nem kávézunk...) és nagyon fontos dolgokról beszélgetnek. Idézem: Marci "édesapa" mondja: Petrus! Megmutassam hogyan kell kormányolni a Magyarországot? Imádom őket, nézzétek el, de maximálisan elfogult vagyok.:)))




Ági

12 megjegyzés:

zseniko írta...

Nagyon szép a táska, és nagyon helyesek a gyerekek. Tarts ki, majd átlendülsz ezen az időszakon, sokan vagyunk, akik szeretünk - a munkáidon keresztül is, és ami átsugárzik a blogon. Nem könnyű időszak ez, úgy látom, a többieknek sem, nekem sem. Napok óta nézem a varrógépem, a gyöngyeim, az anygaim, aztán mindent csinálok, csak ezzel nem foglalkozok. De most erőt kaptam tőled és a többiektől.
(És hogy ne felejtsd: én már tényleg csak egy címre várok, hogy küldhessek neked anyagokat... csak úgy szeretetből, nem cserébe!!!)
Enikő

Maris írta...

és hogy kell kormányolni?????? :-D

Mamis írta...

Lehet, hogy jobb lenne az országnak is..))???

Ejjkukk írta...

:D:D:D Na ezen most jót mulattam! Nagyon csini a táska: kislányom nagyon oda lenne érte: gomba a jele a bölcsiben is! :D

Anita írta...

Hát lehetsz is!! Ennivalóak!!

Edige írta...

Meg is értem az elfogultságodat!
A táska pedig igazán klassz lett.

Ili írta...

Nagyon nagy kincs, ha a testvérek ennyire szeretik egymást. Büszke is lehetsz rájuk.
A táska nagyon szép lett!

Brigi írta...

Minden okod megvan arra, hogy elfogult légy! Nagyon helyesek, és még okosak is! :D
Persze a táska is szuper!

Jutus írta...

Nagyon büszke lehetsz rájuk,biztosan jobban kormányoznak!:))Nagyon szuper a táskád,imádom a gombát!:DD

Ágó írta...

Enikő!
Köszönöm, nagyon kedves vagy! Küldöm a címem:).

Maris!
Összehozhatok neked egy konzultációt kormányolni tudó G. Mártonnal...:), biztos neked is elmondja.:)

Mamis!
Egy biztos, nem lopna...:)

Judit írta...

Tetszik ez a táska, magamnak is el tudnám képzelni!

Ágó írta...

Köszönöm !