CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. április 28., szerda

Kedves Olvasóim!

Colette legújabb bejegyzésében "megtisztzelt" azzal, hogy beválogatta egyik fedeles táskámat a "te jó ég! Ez a primitív tömegtermék a trendi" gondolatához készített Meskás gyűjteményébe.

Meglepődtem, értetlenül néztem és bevallom rosszul is esett.

Nos, kérlek benneteket, a jövőben csak az vesztegesse az idejét nálam, aki ezekre a megbélyegzett, plágiumgyanús, 10 perc alatt megvarrható, primitív darabokra és a hozzájuk tartozó primitív gondolatokra kíváncsi. (Lásd a megjegyzéseket Colette- nél)
Ismét jelezném, hogy nem rendelkezem 20 éves varrós múlttal, amely idő alatt stílusom kifinomulhatott volna, talán majd a következő 19 esztendő elég lesz rá.
A varrás a hobbim, szeretném ha több lenne majd, de ahhoz sok "primitív" darabnak el kell még készülnie.

Ági

31 megjegyzés:

nanucco írta...

Szia.

Semmi gond a táskáiddal,ahogy az enyémekkel sincs. Bár most kicsit nekem is rosszul esik:) ez van. Üdv egy másik primitív Csyllag

Mamis írta...

Én is gyarapítom ezt a tábort!

ccsigaház írta...

Kedves Ágó, imádom a táskáidat és az oldaladat is, úgyhogy maradok :-) Én magam nem írtam megjegyzést, mert az én "munkásságom" méltatlan arra, hogy akár véleményt is formáljak a témában,de azért persze van véleményem. És itt vagyok Veled.

zseniko írta...

Kedves Ágó!
Megdöbbentem este, amikor láttam Colette oldalán a bejegyzést. Nagy tisztelettel viseltetek Colette fantáziája, ügyessége, kreativitása iránt, de ma nagyon nehéz lett a szívem, amikor sorait olvastam. Lehet, a jobbítás szándéka vetérelte, de valamiért ezt most csak úgy tudta kifejezni, hogy megbántott másokat. Talán máshogy kellett volna...
És persze rögtön láttam a te táskádat is, és csak akinek nincs szeme a látásra, az nem láthatja, hogy ez a tiéd, csakis az lehet, egyedi, mint minden munkád. A fazon hasonlít, de a méret, minta, a megvarrás "ágós", egyedi, pontosan ilyenre ismételhetetlen.
Benne van az alkotás öröme, az egész személyiséged.
Ne törjön le, ami történt, alkoss tovább, és menj a magad által jónak tartott úton.
Mi pedig melletted leszünk!
Nagy-nagy szeretettel:
Enikő

Ejjkukk írta...

Én imádom a táskáid: és kérvényezem a férjem, hogy a szülinapomon egy Ágó-táskával lepjen meg! :D (..pedig nem szeretem a táskákat!)

Lidércke írta...

Ágó, szerintem ne vedd magadra! :) Én élőben is láttam a táskáidat, tudom, hogy mesésen varrsz. :) Sőt, a kollázson több szép táska van, többektől!
Ott is leírtam, itt is: én nem leszólásként értelmeztem azt a bejegyzést. Ha így lenne, én is magamra vehetném, bár az én táskáim még csak be se kerültek abba a válogatásba. :D
Mindig örömmel olvaslak, nézem a fotókat, gondolom, más is így van ezzel. :)

Kisvic írta...

Szerintem nagyon ügyes vagy!!!! Én mindig ámulattal csodálom ami kikerül a kezeid közül!! :))

Dia írta...

Kedves Ágó.
Én is ledöbbentem Colette bejegyzésén tegnap este, ezért inkább csak ma reggel reagálok rá. Rögtön felismertem a táskádat az összeállításában - sok más nagyon kedves bloggerina táskája mellett -.Nekem személy szerint tetszenek Colette táskái, de nem tudnám viselni. Sokkal jobban közel állnak hozzám azok a táskák, amiket Te készítesz, ill. amelyek az összeállításban is szerepeltek! Szerintem teljesen mindegy milyen a fazon, stílus, ha az egyedi. És a Tiéd egyedi, szeretettel készül és szívesen viseli/hordja az ember! Én kitartok az egyéniséged mellett!!! Szép napot! Dia

KicsiKató írta...

Vagyok és maradok is. Nehéz a szívem, egyáltalán nem érzem azt a bejegyzést pártatlan felhívásnak véleményformálásra, nem kéne oda az a sok mosolygós jel és idézőjel... Ha nem ez volt a szándéka, akkor viszont rosszul vagy rossz helyen használta ezeket.

Mindegy. Pedig épp előtte egy órával lelkendeztem, milyen fantasztikus ez a világ. Hát picit helyrebillentem.

Millie írta...

Teljesen megdöbbentett Colette bejegyzése. Nagyon nagyot esett a szememben, mint ember.
Szerintem ne foglalkozz vele, a sz@art át kell lépni.

Tudod mi a különbség az okos és a bölcs között?
Az okos ki tudja vágni magát a helyzetből, amibe a bölcs sosem került volna.


:-D

F.Gina írta...

Nem értettem a bejegyzést :(( Illetve, azt hiszem, értettem, csak nem tudom elfogadni. Mint ahogyan azt sem, miért kezelik egyesek a meskát ipar és képzőművészeti tárlatnak, ahol semmi keresnivalója nincs egy jó kézművesnek. A Meska egy virtuális bolt, ahol a vásárló azt vesz meg, ami tetszik neki :))
És én is szeretem a munkáid :))

Ili írta...

Én annyira ledöbbentem Colett írásán, hogy meggondolatlanul rögtön le is írtam a véleményem, amit azóta ki is töröltem. Nem ér annyit az ember békéje, hogy ilyenekkel foglalkozzon. Colettet már régóta foglalkoztatja, hogy most nem kelnek úgy a táskái mint másé. Mivel én is érintett vagyok, utólag azt gondolom, hogy Kdatta szúrja a szemét, mivel rengeteg táskát elad. Szinte azonnal ahogy felteszi.Nekem is tetszenek Kdatta táskái!!!!! Csak nem akart személyeskedni. Így hát keresett még pár hasonló fazonú táskát és körítette vele Kdattáét.
Most felsorolta a neveket akik táskáit kitette. Se az enyém, se Kdatta neve nincs közte. Érdekes!!!
Ágó, imádom az általad készített tárgyakat.
Én mint érintett mondom neked, hogy hajrá, menjünk a műhelybe dolgozni és készítsünk olyan dolgokat ami tetszik nekünk is!!!!
Nem irigylem Colett napjait. Ez nem vetett rá jó fényt egyáltalán. Lehet, hogy most sokan benéztek hozzá, de nagyon sok blogos jó barátot elveszített. Mi meg szeressük egymást továbbra is.
Mindenki munkáját mindig nagyra értékeltem. Mivel tudom, mennyi munka fekszik egy egy darab elkészítésében.
Ágó, ne foglalkozz Te sem Colettel. Neki legyen ez a büntetése, hogy rá sem figyelünk.
Puszillak Ili

Jutus írta...

Nekem nagyon tetszenek a táskáid és az oldalad is!!!Mindenki azt mond amit akar,én továbbra is jövök és csodálom(irígykedem),hogy milyen csodák kerülnek ki a kezed alól!!!:)

Ili írta...

Ágó!
A Te boltod neve sincs a felsoroltak közt!

á írta...

semmi gond a táskáiddal. gyönyörűek. mindig csodálattal nézem a munkáidat.
nem tudom vki hogy veszi a bátorságot, hogy mások munkáját minősítse. tudom, hogy szabad véleménynyilvánítás meg egyebek, de nálam mindig alap, hogy ne sértsek meg senkit, főleg ne szándékosan. ezért is iratkoztam le már régebben colette rendszeres olvasásáról.

Ducika Ducila írta...

Ágó! Szeretem a munkáidat én is. Olyan klassz textileket használsz, üdék, finomak. A táskáid és mindened csodaszép.
Voltam, vagyok, leszek. Még ha sokszor csak némán is.
A becsületemet én sem szeretem, ha sértik, és belegondoltam, hogy ha egyszer mondjuk pont valaki, aki ruhákat varr (végzett ruhatervező, designer, stb.) tenne ilyet velem, háááát... elgondolkodnék.
Lehet ezt akárhogyan magyarázni... hogy lépjünk feljebb, vagy ki van magasabban? Nem, emberek vagyunk, mindenki a saját tálentumának megfelelően alkot itt köztünk. Szeresd felebarátodat, mint magadat!
Fogadjuk el egymást olyannak, amilyen...
Ez csúnya volt tőle és nem irigylem ezeket a napokat, vagy akár heteket. Tavaly én is belecsúsztam egy ferdítésbe, annak kis híjján pereskedés lett a vége. Nem bírom, ha rágalmaznak, vagy sértik a nevemet, a becsületemet. A hitem győzött, nem pereltem.
Nem érdemes ezzel az egésszel foglalkozni, az élet majd megoldja. Ha rosszat akar vki a másiknak, akkor azt a Sors úgy is visszaadja, ha jót, akkor meg nincs baj.

Melinda írta...

Olyan, de olyan szomorú ez...:((
Én nem vagyok érintett, hacsak annyiban nem, hogy megtudtam, gagyi az ízlésem. Nekem ugyanis a felvonultatott táskák közül nem is egy kifejezetten tetszik... A tiéd is köztük van!:x
Hm...:(((
Aztán meg lehet, hogy igaz az: nézd meg, kitől jött a kritika és értékeld aszerint!;)
Megyek, dolgom van a bloglistámon!

Majmóka írta...

Ó! Ne keseredj el! Én sem vagyok profi, de lelkes. Te is csak varrogass nyugodtan, szép dolgokat készítesz! :-))

Rita írta...

Mivel táskaügyben önelláto vagyok nem vásároltam még Nálad, de ha nem lennék már biztos lenne legalább egy tasim Töled....és ezzel szerintem nem vagyok egyedül, sokan szeretnék ha kapnának egy primitiv, gagyi, fantáziátlan táskát a Te kollekciodbol.
De félre a viccel: az a bejegyzés (szerintem) szándékosan lenézö, bánto volt. Minösiti a szerzöjét is, nem vitás. Kár, mert sokan csodálták, és most csalodtak benne, de minimum tanácstalan döbbenettel olvasták a magyarázkodásokat. Varrj tovább és ne törödj vele!

Ágó írta...

Nagyon köszönöm.

Miss Scotty írta...

Fel a fejjel!!! Sokan megírták előttem, amit én is gondolok.
Egy ideje én már nem is foglalkozom az ehhez hasonló kinyilatkoztatásokkal. Továbbra is szívesen olvasom a blogodat és nézegetem a képeket, mert nagyon is átjön, hogy minőségi és egyedi, amit csinálsz. Én mondom ezt (no nem Lópici Gáspárné :D), aki közel 23éve varr.
Egy virtuális vállveregetés küldök neked. Adjon erőt neked a sok pozitív hozzászólás.
Aki meg lezárja a blogját (lásd. Colette), az vessen magára.

Üdvözlettel
Scotty

Ili írta...

Örülök, hogy Colett titkosította a blogját!! Legalább nem érzek késztetést, hogy benézzek hozzá.
Nagyon sajnálom, hogy ilyen buta, meggondolatlan, viselkedés miatt ez történt.

medolin írta...

Ezek szerint, ha valaki MÁS, akkor az már csak rosszabb lehet? Ez nagyon szomorú és szerintem nem Téged, Titeket, hanem csak és kizárólag az írót minősíti és ezért ŐT kell sajnálni. Nem veszítsd el a kedvedet, tényleg szép dolgokat készítesz, csak így tovább!

smarties írta...

Ágó, én csak biztosítani szeretnélek arról, hogy a táskáid szupi - akárki akármit mond!!!!sy

helen írta...

Én is minimalista ember vagyok, beszédben is. Voltam. Maradok. Bár nem sokat kommentelek, mert én nem tudok varrni, csak csorgatom a nyálam :)

Egyetlen tanácsod adnék, ha elfogadod: ne magyarázd a bizonyítványt. Ez van. Nem _kell_ szeretni. :)
Nem mások miatt vagyok húséges a belső hanghoz, amit követek alkotás közben. Vessenek meg érte...

Annus írta...

Szerintem ne dőlj be ennek...az igazad van és szidjuk együtt Colettet dumáknak. Véleményem szerint teljesen véletlen, hogy az első szórásba belekerültél. Biztos vagyok benne, hogy nem akart bántani. Elég megnézni a műveidet..én nem is tudom, hogy hányféle táskaformát láttam már nálad. Egytől egyig egyedi darab.
..és ez a másolás dolog sem egyértelmű számomra ( én egyébként tök laikus vagyok )..hiszen már évekkel ezelőtt is láttam már külföldi oldalakon olyan táskákat, amiket Kdatta is csinál.Mindenki a saját egyéniségét viszi bele. Úgy látszik, az eforma táskákat jobban kedvelik mostanság. Ettől függetlenül sajnálom, hogy Colette bezárta a blogot, mert csodálatos és igényes munkái vannak,mindig másés más oldalát mutatja.
Te csináld csak adolgaidat úgy,mint eddig, mert itt is szívesen töltöm az időmet:-)
üdv
Annus

Rita írta...

Kedves Annus!
végigolvastam a hozzászólásokat újra, és nem találtam benne sértö, szidalmazó szavakat, mondatokat amelyek Colette-re vonatkoznának. Még az érintettek is nagyon visszafogottan irtak, többször is hangsúlyozva mennyire tiszteli Colette-t a munkáiért, ami vitán felül csodálatos és egyedi. Ezzel szemben sok biztató hozzászólás született, amelyek biztositják Ágót affelöl, hogy nekünk tetszenek a munkái és továbbra is igényt tartunk rá. Szerintem ebben nincs semmi kivetni való, aminek be lehetne "dölni".

Annus írta...

Kedves Rita, nem kifejezetten ezekre a hozzászólásokra gondoltam. Bár, most én is végig olvastam..és bizony találtam egyet kettőt..

Ágó írta...

Rita, Annus!
Én is azt gondolom, hogy nem ezekrea hozzászólásokra vonatkozott Annus mondata, azok között, amelyekre Annus gondolt, tényleg voltak nagyon sértőek.

Ágó írta...

Mind Colette, mind a példaként bemutatott táskák készítőire vonatkozóan.

Annus írta...

Ágó: így van. Én mindkét oldalnak igazat adok. Engem is bántott volna, ha szerepelek benne, de mint kivülálló ..tudom és érzem, hogy csak véletlen egybeesés volt, hogy a művedet ott láttam ( egyébként meg az is tök klassz volt:-)