CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. május 25., kedd

Ismét a fedélzeten


Bár Petrus még betegállományban van, igazából már ő is kiheverte a lázat, fülgyulladást, náthát. Őszintén szólva, ez a magas lázzal fekszem napokon át program nekem is egész jót tett. Végül is pihentem, mert a dolgos férjem mindent és mindenkit ellátott, kiszolgált, szeretett, etetett, itatott helyettem. Én meg csak néztem őket... :) Ilyenkor egy kicsit kívülről látom azt, amiben szinte mindig aktív résztvevő vagyok.

A láz kiűzött belőlem minden mérget, így most újult erővel vetem bele magam a "rendszer" némi nemű megreformálásába. Például felderítem a sok- sok fölöslegesen gyűlő kacatot, ruhát, bármit és kidobom, odaadom annak, akinek hasznos lehet még. Heti bevásárlólistát készítek az előre kitalált ebédekhez- vacsorákhoz és még sok- sok hasonló dolgot igyekszem rendbe tenni...

Addig nem is nagyon (csak egy kicsit, h a műhely ne érezze magát olyan egyedül) varrok, amíg mindennel el nem készülök. Végül felforgatom a műhelyt is.
Ha mindezzel megleszek, remélem sikerül egy olyan rendszerezettebb életet élnem (élnünk), ahol mindenkinek jut belőlem, magamnak is... és nem influenzába, kimerültségbe, összecsapó hullámokba torkollik egy melósabb időszak.

Bizakodó vagyok. A varrásban a megtervezettség mindig sikert hozott, sőt a tanításban is. Remélem most is... :)

2 megjegyzés:

Makay Anikó írta...

Kedves Ágó, üdv a fedélzeten. :-) Azért jöttem, hogy üdvözöljelek az új olvasóim között, és ez a fedélzet bejegyzés pont aktuális. Úgy látom, érdemes lesz itt jobban is körülnéznem. :-)

Abile írta...

Jó, hogy újra itt vagy a fedélzeten és hogy a betegség ilyen új gondolatokat hozott felszínre benned. Sok sikert és kitartást kívánok a terveid megvalósításához.