CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. május 14., péntek

Megmutatom...





a filc leveles fás válltáskát, immár teljes valójában. Ez a táskám csak egy fület kapott. Egyszerűen csak azért, mert most először jutottam hozzá az ilyenféle fülhöz való fém csúszkához és nem bírtam ki, hogy kipróbálatlanul hagyjam. Persze, mivel ez a táska várt éppen fülre, áldozatul esett.



Ez a helyes babatakaró egy kedves foltvarró ismerősöm munkája én csak a szabad gépi tűzés részét követtem el. Remélem nem bánod Emi, hogy megmutatom! Ez már a többedik takaró, amit rendelésre tűztem. Nagyon izgalmas dolog, amikor nem saját alkotás kerül a kezembe és a tűzéssel megpróbálom még inkább kiemelni a mintákat, formákat. Mire elkészül egy- egy darab, úgy érzem egy kicsit mindegyikben én is benne vagyok. :))) Örülök, hogy ezzel is hozzájárulhattam az alkotások teljességéhez.

Szép napot mindenkinek és igazi tavaszi hétvégét!