CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. május 3., hétfő


Nem, nem a "szidjuk együtt Colettet" volt a célja a fenti bejegyzésnek. A sok- sok saját igazát elég durván kifejező vélemény volt leginkább az, ami felhúzott. Azóta napok teltek el, bennem is helyükre kerültek a dolgok. Tisztábban látok, mint amikor a fenti bejegyzés született. Mivel ez itt egy napló (is), kitörölni semmit nem fogok, ez is az én gondolatom volt, abban a pillanatban, amikor a leginkább sértettnek éreztem magam. A történtek pedig a vihar elültével éreztetik jótékony hatásukat. Talán furcsa, amit írok, de nagyon sokat gondolkodtam, a varráson, a vállalkozásomon, a döntéseimen, tanítsak (mert eredetileg nyelvtanár vagyok) vagy varrjak... engem mindebben előrébb vitt. No, nem a szitkozódó bejegyzések, bár azokból is olvashatunk, magunkról, a másikról... előrébb vitt, vagy inkább közelebb a lényeghez. Bármilyen hatás ér bennünket, reakciónk a saját, aktuális lelkiállapotunkat tükrözi. A kishitűség, ami állandó ellenfelem, ismét csőbe húzott...
Köszönöm mindannyiótoknak a kedves, biztató szavakat, nagyon jól estek, de azt hiszem a legfontosabb, hogy önmagunkból tudjunk merítkezni. Bizalmat, önbizalmat, mindent, ami az élethez kell.:)))

Ági

7 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

Csak kitartást kívánhatok neked ehhez a sok dologhoz: kishitüség ellen, alkotáshoz, teherbíráshoz!

nanucco írta...

Hajrá:)

Melinda írta...

:))))
Sok sikert az úton!:x

Abile írta...

Drága Ágó! Nekem erről egy idézet jutott eszembe:
"Az életben minden csata azt a célt szolgálja, hogy tanuljunk belőle valamit, még az is, amelyiket elveszítjük." (Paulo Coelho)
Szerintem a magunkkal vívott csatákból tanulhatunk a legtöbbet...

Lidércke írta...

Itt a lényeg: bízz magadban! Én továbbra is azt gondolom, hogy nem volt lekicsinylő az a bejegyzés (örök optimista vagyok :) ), de még ha az is lett volna, TE TUDOD, mennyit érsz, és mindenki más is látja. :)
További jó munkát! :)

Fércművek írta...

Nálam is a tanítás és a varrás közti örlődés van napirenden. :)

日月神教-任我行 írta...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室