CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. május 13., csütörtök

Ruhácsaka a leánynak...



aki a nap nem alvással töltött részében megszámlálhatatlan sokszor teszi fel a számára jelenleg legégetőbb kérdést: "MI EZ ?" Közben szemöldök felemel, szem elkerekedik, homlok ráncol... :) Nemcsak neki, lassan már nekem is. Hogy a kérdésnek még nagyobb nyomatékot adjon, mutató ujjával a céltárgyra, vagy annak irányába bök. Ha a szó max 3 szótag és ki tudja mondani, akkor ismétli, ha nem, akkor annyit mond "ahaaaa", vagy "nem jó". Hát kérem így tanulgatjuk mi a magyar nyelvet. No, meg más nyelvet is, mert, én nem tudom honnan, de egyik reggel, egyszer csak megszólal a gyermek a hátsó ülésen: "Áná, leccgó kámon menünk". Azóta ezt kórusban mondják a nagyobbal reggelente...mert akkor az első alkalommal úgy megörültem neki és ezért nagyon hálásak. Az érdekes, hogy nem tőlem hallották. Tanítok nekik szavakat, néha énekelünk, mondókázunk, de ezt valahonnan máshonnan gyűjtötte be. Ami pedig még meglepőbb, hogy jókor használta...



A kötényruha maradékokból készült, talán kicsit "zsúfoltra" sikerült, de majd a következőn finomítok.

Készül egy táska is, egyelőre ennyit mutatok belőle, holnap remélem a többi részét is.



Addig is kellemes öltögetést, munkát mindenkinek és jó vasalást magamnak :).

12 megjegyzés:

Millie írta...

Egy ilyen ruhát én is hordanék a nyári melegben! Gyönyörű!
A táska is az lesz!

cskata írta...

egyáltalán nem zsúfolt a kisruha szerintem,és a színek nagyon jól harmonizálnak!!! nagyon tetszik!!!!! ;)

picinyszepsegekotthona írta...

Zsúfolt? Inkább varázslatosan színes! Gyönyörű lett!

Amanda írta...

Zsúfolt? szem kikerekedett, homlok összeráncolt... Nekem nagyon megtetszett, nagyon jók a színei. A táskarészlet pazar, kíváncsian várom a folytatást!

Abile írta...

Nagyon szép lett a kis szoknyácska! Milyen hamar megnőnek... Szoktad írni az ilyen jópofa "beszólásokat". Érdemes, mert később olyan jó visszaolvasgatni!

Ejjkukk írta...

:D Csodás!!! Igazán aranyos, kislányos a ruhácska!!!

Kiss Eszter írta...

Gyönyörű szoknyácska, az én lánykámnak is nagyon tetszik. És imádom mindegyik táskádat. :)

zseniko írta...

Lehetne majd látni benne a tulajdonosát is?
Nagyon ügyes vagy, szép kis ruhácska lett.
És a táskarészlet is nagyon ígéretes.

Kata írta...

Nekem épp így tetszik ahogy van a kis ruha!!!!
De jó lenne már egy kicsit jobban varrni......, jövőre kislányomnak remélem már én is össze tudok hozzni egy ilyen gyönyörű ruhácskát :)

Ágó írta...

Köszönöm lányok!

Enikő! Ráismersz a fodor anyagára! Itt is köszönöm a többi nagyon szép anyaggal együtt!

Ági

zseniko írta...

Igen, ráismerek. Illik oda.
Nagyon örülök, hogy jó helyre kerültek az anyagok... mármint hozzád és a ruhácskára is persze.

Edige írta...

A ruha egyszerűen szuper lett! Már én is gyűjtöm a maradék anyagokat Zoénak...