CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. június 29., kedd

Birdie a csatmadár...



névre hallgatnak ezek a kis jószágok, melyek közül az elsőt Petrámnak készítettem, hogy a csatjai ne szanaszét heverjenek polcon, asztalon, szőnyegen. Így egy helyen van mind és nem is fogynak olyan sebességgel, mint korábban. Sőt, a legtöbbnek a párja is megvan.



A vásárra is készítettem párat, kislányok és anyukáik körében nagyon népszerű volt, el is kelt jó néhány.



A madár formán felbuzdulva, más termékeken is felhasználtam Birdie-t, illetve más formával is készülnek majd csattartók.

Ágó

7 megjegyzés:

PETUNIA írta...

Gyönyörűek :o)

Cucu írta...

Annyira szépek ezek a madarak és nagyon csini, hogy csattartó lett belőlük :)
Nagyon tetszik!!

Cucu írta...

Annyira szépek ezek a madarak és nagyon csini, hogy csattartó lett belőlük :)
Nagyon tetszik!!

Edige írta...

Nagyon jó ötlet és a kivitelezés is szép!

smarties írta...

Ha ezt a bejegyzést hamarabb látom, akkor egy ilyenre is beruháztam volna a tavaszi rétes neszeszer mellé, ugyanis azt pont a kislányom névnapi (hajgumi és csat tartó) ajándékának szántam. Nagyon szépek és legfőképp praktikusak ezek a madárkák!

Miss Scotty írta...

Nagyon teccccccccccccenek :)

Ágó írta...

Nagyon köszönöm nektek! Márti! Készülnek még madarak, ha bármikor szeretnétek egyet, csak szólj!:)
Ági