CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. június 23., szerda

Közös varrás Kaposváron

Ebben a bejegyzésben szeretném bemutatni a júliusi közös kaposvári varrás egyik oktatóját- segítőjét, kedves barátnőmet: Brossné Sinka Erikát.
Megkértem, foglalja össze néhány mondatban mindazt, amit fontosnak tart foltvarrós múltjából- jelenéből és szeretnék egy kis ízelítőt mutatni az alkotásaiból.
Íme:



"2000-ben kezdtem varrni, mikor Esztit vártam. Az alapokat a Budakeszi Foltöltők csoportban tanultam meg. Miután megszűnt a Kaleidoszkóp csoportba mentem át. Majd az is megszűnt. Jelenleg nem tartozom csoporthoz. 2000 óta Céhtag vagyok. 2005 óta foglalkozom népművészeti jellegű foltvarrással. Célom minél szélesebb körben népszerűsíteni a magyar népművészeti motívumokat.



Eredmények:Határtalanul 2003- közönségdíj
Határtalanul2004-tradicionális 1. helyezés
Szombathely Országos kiáll. -tradicionális 2. díj
Bzs Stúdió "Hawaii magyar módra" pályázat - különdíj
Bzs Stúdió "Régi motívumok a jelenben" - 1. díj


Pár éve egyáltalán nem pályázok, "csak" varrok." Brossné Sinka Erika



Erika a varrós napokon applikációk készítését és hímzéssel való díszítést fog tanítani.
Nagy csodálója vagyok az alkotásainak, Erika precíz, kifinomult ízlésű, a kézi varrás, díszítés elkötelezett híve és művelője. Sokat tanulhatunk tőle!

Az ő nevében is szeretettel várunk benneteket Július 16-17- én, Kaposvár - Töröcskén egy jó hangulatú varrós hétvégére (péntek- szombatra) :)!



Bővebb információ:

kernagi@kapos-net.hu


Ágó

6 megjegyzés:

Edina írta...

Gyönyörűeket készít a barátnőd!
Az alsó képhez hasonló mintával készülne nálam is egy asztalterítő, de annyira nehezen állok neki a kézi varrás miatt... Pedig már két éve itt áll az anyag, párom már nem is hiszi, hogy valaha is elkészül :)

Edina írta...

bocsi, a harmadik képre gondoltam :)

F.Gina írta...

Egyik kedvenc alkotóm és szinte szomszéd :)) Állandó kiállító Lőrincen is :))
Mennyibe fog kerülni az összejövetel ?

Ágó írta...

A nevében is köszönöm!
Gina!
2000 Ft/nap + 500 Ft az ebéd, ha kérsz.

Gyömbi írta...

Kár, hogy pont nem leszünk itthon! De majd terjesztem a hírt! :)
Gyömbi

Ágó írta...

Köszi Gyömbi!