CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. június 23., szerda

Tarka piperék



A lent már említett vásárra készítettem több mint 20 új piperét, néhány kivételtől eltekintve, most egészen kis méretben. Nem kevés időt és energiát varrtam beléjük. Mivel a méretük azonos, most nem egyesével dolgoztam velük, hanem mindegyiken az éppen soron következő műveletet végeztem. Hát nem mondom, nem irigylem azt, aki sorozatgyárt, mert órákon át ugyan azt a műveletet végezni... alig vártam, már úgy a tizen sokadiknál, hogy elfogyjanak. A kedvenc részeim a munkában a szabad gépi tűzés, a ferdepánt varrása és az applikálás. A tűzést viszont nem unom meg soha, akár több négyzetmétert is letűznék egy nekifutásra. Legkevésbé az oldalbevarrásokat kedvelem, ezt kézi öltésekkel csinálom és nagyon kell ügyelni, hogy a végeredmény szép legyen.

Ágó

7 megjegyzés:

Abile írta...

Gyönyörűségesek!!
Most olvasom csak, hogy szombaton egy helyen voltunk. :o)) Én a varrjunk a szabadban programon varrtam a csoporttársaimmal :o))

boGár krea írta...

A végeredmény szép lett! :) Sőt gyönyörű! Nagyon ügyes vagy, és kitartó!!! Én sem szeretek sorozatgyártani...(Bár épp tizenöt ajándéktáskát varrok...de hát első a megrendelő! :))

Ágó írta...

Abile!
Én kerestelek is, de csak nem találtalak! Valamikor du. 3 körül mentem oda hozzátok a Mariannal és egy másik hölggyel, akinek 23- án kiállítása lesz, és faggattam is őket, h hol vagy, de nem volt egészen tiszta a dolog egyikőnknek sem... lehet hogy két foltvarró csoport volt kint egyszerre? Hiába mondtam el mindent rólad, amit tudok, a kiállításra készülő (akinek a táskái a blogodon látszanak is- zöldek egy feldőlt paravánon) hölgy tanácstalan volt. Na majd legközelebb egyeztetünk, most annyira el voltam havazva a vásár előtt, h erre már nem maradt kapacitásom. :)

Edige írta...

Érdemes volt belefektetni ennyi energiát, mert a végeredmény igazán csodás lett. Nekem mégis a cicás kistáska tetszik legjobban, régebben nézegettem nagyon a mintáját...

Lidércke írta...

De jók mind! A méhecskés, kaptáros a kedvencem. :)

Csigi írta...

Nagyon cukik :)

Ágó írta...

Köszönöm szépen!
Edige! Igen a macsekért én is oda voltam- vagyok. Petrámnak varrtam egyet, aztán valaki kért egyet, ezt meg a vásár második napjára varrtam gyorsan, mert vki kedves kislánytáskát kért, de aztán nem jött érte...