CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. június 22., kedd

Vásári krónika - Sétatér fesztivál

Túl vagyunk egy könnyűnek a legkevésbé sem mondható három napon, illetve már vasárnap este túl voltunk rajta, de én még most is úgy érzem magam, mint akin végiggázolt egy úthenger.

Ilyen volt a standunk a második napon (mindegyik nap egy kicsit változtattam és persze szerencsére fogyott is a készlet):



Rövid mérleg:
-esőmentes, de nyárinak nem nevezhető idő, persze nagyon örültünk, h nem esett, helyette vasárnap viharos szél fújt, este pedig csíptek a szúnyogok...
-kevés látogató, volt olyan napszak, amikor lézengtek az emberek...
-sok kedves nézelődő, érdeklődő és persze valamennyi vásárló...
Tanulság:
Túl sok a három nap, túl fárasztó egy nem kizárólag kézműves vásáron, ahova az emberek elsősorban nem vásárolni, hanem szórakozni és enni- inni jönnek.
Azért nem panaszkodom, félre ne értsetek :)..., ha kialudtam magam, feltöltődöm, az eső is eláll végre (!!!), biztos a lelkemben is sütni fog a nap...:).

Végül egy kis ízelítő a kínálatból:

4 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Én ott voltam ám :) szombaton Pécsett jártam, felsétátltunk a kirakodóshoz, és megnéztem a portékádat (de nem akartam tolakodó lenni, hogy a netről ismerjük ám egymást :D )

boGár krea írta...

Megértelek! :)
Nagyon szép volt a standod, és persze a portékák is! Jó pihenést!

kinga írta...

Jaaaj, ha tudtam volna, kinézek... :(
Nagyon jó a gombos rajz!! :)

AudreyN írta...

Szépek voltak a portékáid, jó pihenést a kimerítő hétvége után.