CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2010. július 25., vasárnap

Petrus táskája és ruhája

Petrám, ahogy egy igazi hölgyhöz illik, oda van a táskákért, ezért a karkosara és a cicás kézitáskája mellé varrtam neki egy vállon hordhatót, mert amióta kifigyelte, hogy én a vállamra akasztom a táskám, ő is mindent oda próbált tuszkolni, csak hát nem mindig sikerült.

Az új kistáska festett molinóból készült, szabad gépi tűzéssel díszítettem. Fedeles és mágnessel záródik, ugyanúgy mint a nagyok. A madaras kitűző a varrós napokról maradt, ilyen madárkát kapott minden résztvevő. Sajnos a többit nem örökítettem meg.

Készült egy nyári ruha is szintén Petrának, könnyű, szellős viselet, fodrokkal, hátán cipzárral.
Majd úgy is lefotózom, amikor viseli.


Ági

6 megjegyzés:

Cucu írta...

Milyen szép lett ez a kis táska :)
Nagyon tetszik!

Ida13 írta...

Nekem pedig a kis ruci is tetszik. :)

Compot írta...

Nagyon szép a táska és a ruha is. Tetszik a szabad gépi tűzésed! Nagyon jól néz ki.

AudreyN írta...

Nagyon szép a táska és a ruci is nagyon édes. Látom, nem csak nekem tetszett meg ez a rózsaszínű anyag :-). Én nyári sapit és egy kis rucit varrok Lucának belőle.

Ágó írta...

Nagyon köszönöm!

smarties írta...

De jó dolga van ennek kicsi lánykának egy ilyen anyával! ;)
Imádom a kis táskát!!!!!